14 Ekim 2012 Pazar

BENEFİT the porefessional Gözenek Küçültücü

http://profil.gittigidiyor.com/pudra777  benefit ürünlerini aldığım dükkana linkten ulaşabilirisiniz


 
sahibesi ayla hanım çok tatlı ve ilgili bir kişi her sorumu kibarca yanıtladı , ürünleri paketlemesinden hediyelerine kadar sorunsuz bir alışveriş yaşadım.
urban decay , benefit too faced vs. ürünleri uygun fiyatlara edinebileceğiniz bir dükkan göz atın derim.




kızlar merhaba
benim burnumun çenemin alnımın ortasının üstünde bir türlü kurtulamadığım körolasıca :)) gözenekçiklerim siyah nokta tabiri var aşağıda göreceksiniz. ( bu şekilde resimlemek istemezdim ama size bu ürünün etkisini gstermek için koydum kusura bakmayın canlar :) )






buda beneft gözenek küçültücü uygulandıktan sonraki durum.
minicik bir miktar yetiyor bu hale gelmeye yetiyor cild tarafından emiliyor, akma vs yapmıyor kii ben pudra veya sabitleyici kullanmıyorum sür çık durumu bir ürün
kesinlikle büyük boyunu alırım 22 ml imiş ve verilen paraya değer tabi kendi adıma


2 yorum:

  1. gerçekten çok etkiliymiş benim siyah nokta sorunum yok ama. problemli olanlar için etkili bir ürün bence

    YanıtlaSil
  2. gecıcı cozum saglayan bir urjn makyaj altı gibi bişey
    gozenklerıyle bası belada olan bırı olarak dıyebılırım kı kesınlıkle tedavısı yok ne catlak ne gozenek :)
    aam hıleler de yok değil tabi. 100 liraya deger azıcık boyu ama

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...