29 Ekim 2012 Pazartesi

BLOĞUM 1 YAŞINDA :))

merhabalar
evet 2011 kasım ayında katılmışım aranıza arkadaşlar,
İlk blogları keşfedişim Makyaj Günlüğünü incelerken oldu.
Tavuskuşu makyaj diye resimleri aratmış Makyaj Günlüğüne yönlenmiştim.
sonra bende yazmaya karar verdim.
bu bir yıl içinde neler neler oldu kimlerle karşılaşmadım kii
hem kedi hayatımda , hem blog yaşantımda çok dğişiklikler
güzellikler bazende sıkıntılar oldu,
ama iyiki yazmaya karar vermişim diyorum.şimdi 354 kişilik bir ( arkadaş çevrem diyorum sizlere :) )var.
blogger arkadaşlarım var, bir ojeyi bir rimeli uzun uzun anlatacağım , yeni bir makyaj malzemesi gördüğünde yada yeni bir ürün çıktığında benim gibi heyecanlanan kişiler var, bazen dertlerimi sıkıntılarımı anlatabileceğim yüzünü görmesemde beni dinleyen ve bana değer veren insanlar var.
nimostylo , naslı , dbms deryam, meltemcim, ojeperest yeşim,oje sandığı, aswangın köşesi , güzellik kazanı arzu,irem özker,mavi ojeli kız.... daha sayamadığım nice blogerler
iyiki varsınız iyiki yazıyorsunuz, iyiki beraber birşeyler paylaşıyoruz.
seviyorum sizleri :)) umarım sizde beni :)

3 yorum:

  1. nıce yıllara o zaman :))
    http://kardelenmakyajblog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. canım blogunun yeni yaşında bomba gibi paylaşımların olur inşalah :) nice seneleree

    YanıtlaSil
  3. canımm nice nice yılların olsuuun =)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...