18 Ekim 2012 Perşembe

çikolata kokucuk parfüm





kokucukuları duymayanınız azdır artık sanırım.
vedat beyin elleriyle yaptığı çeşit çeşit tek notalı parfümler.
frambuaz , muz , derken çikolatalı olan numunesini denediğimde heyecanla beklediğim kokucuğu aldım.
ilk sıkışta biraz sentetikimsi bir koku olmasına ramen bir süre sonra sütlü çikolata kokusunu alıyor.
hazır almışken numune paketlerindende karma yaptırdım vedat beye tüm kokucuklardan aldım
elimden geldiğince anlatmaya çalışacağım, gerçi parfüm kişiden kişiye göreceli bir kavram ama
faydalı olmaya çalışırım umarım

http://www.kokucuk.com linkten sitesine gidebilir, alışveriş yapabilirsiniz
Kokucuk, koku sevgisi ile yola çıkmış ve sadece satış yapmayı değil, koku ve kokulu ürünler konusunda bilgi ve bilinci
arttırmayı  amaçlayan ticari bir oluşumdur. Amacı, karmaşık bir dünya olarak görülen parfüm dünyasının temel ögeleri
olan parfüm notalarını basite indirgeyerek kullanılabilir hale getirmek, bu yolla da koku duyusu konusunda
bilgi ve bilinci arttırmaktır.


 


Atölye/Ofisimiz, İstanbul'un merkezi bölgesi Taksim'de yer almakta olup,
önceden randevu alınması halinde ziyaret edilebilir.





"Kokucuk" markası, kokucuk satışının yanısıra eğitim, yayıncılık, atölye, seminer,
konferans ve danışmanlık hizmetleri vermektedir. 

Bu çalışmalar düzenli olarak gerçekleştirilebildiği gibi, özel talep üzerine de hizmet verilebilmektedir.
Eğitim, yayın, atölye çalışması, seminer, konferans ve danışmanlık konusundaki taleplerinizi kokucuk@kokucuk.com
adresine e-posta ile, 0212 2938488 numaraya faks ile veya measi saatleri içinde  0212 2450654 numaraya telefon ile iletebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...