30 Ekim 2012 Salı

essence where is the party ?

 
yazdan kalma bir günden...nar ağacımız...


 
essencenin bu ojesini bileniniz çoktur, şuan devamlı değişiyor gratisteki stand artık göremiyorum bu ojeyi bizim burda mı durum böyle anlamıyorum, bir olan bi daha gelmiyor devamlı renkler değişiyor o nedenle bulduğum hoşuma giden ojeyi yada ürünü almaya çalışıyorum açıkçası,
bu ojemizde yanar-döner mor yeşil arası bir renk ve ben sevdim.
kuruma hızı iyi kıvamı iyi boyutu minik ama ojeyi bitiremiyorum zaten ben bu boyutta olmasınıda tercih ederim bulursanız alın derim
sevgiler
 



1 yorum:

  1. mor-yeşil,bu tonda ışıltılar benim de çok hoşuma gidiyor :) küçük boy ojeler de dediğin gibi kurumayı engelleme adına çok faydalı oluyor ;)
    http://bizimkiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...