30 Ekim 2012 Salı

flormar duo 2x chrome oje


flormarın göndermiş olduğu paketten çıkan merak ettiğim bir seri olan, bir türlü kioksa vakit bulup gidip sahip  olamamıştım.
bu ojeyide sürdüm resminiçektim evde kaybettim yahu :( bulamadım numarasını yazamadım.
süper kuruma hızı var rengi altın yoğunluklu yeşilimsi yanar döner rengi var ,2 katta opak oluyor çoğu oje gibi ve ben china glazenin şu yeni çıkan serisine benzettim, en aından china glazenin tüm serisine sahip olamasakta flormarın bu serisinin altta kalır yanı yok diye düşünüyorum.
ve türk markalarından böyle değişik renkler görmekten mutluluk duyuyorummm
sevgiler






1 yorum:

  1. flormarın bu serisini ben de çok beğendim ama bu kadar sarı tonları baskın olanları sevemiyorum bir türlü,bu da pek cezbetmedi. ben de blogumda yeşil-mavi-sarı ışıltıları olanını paylaştım ;)
    http://bizimkiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...