13 Ekim 2012 Cumartesi

her ay bi hediye versem ?

merhabalar tatlılarım
en son yaptığım çekilişin sonucunu henüz açıklayamadım.
çünkü iş değişikliği , taşınma telaşı, internete girememe gibi bir sürü sorun durum vs. ne ararsanız başım çok yoğun kalabalıktı.
en kısa zamanda sonucu açıklayacağım ve kazanan arkadaşa hediyeleri gidecek.
önümüzdeki hafta ayarlamayı düşünyorum.

bu konunun haricinde bir blogda gördüğüm etkinliği bende yapmak istiyorum.
arkadaşımız her ay o ay doğan bebişe hediye veriyor ben bunu doğum gününe göre yapmak istemiyorum.

her ay tüm izleyicilerimden yorum hediye postumun altına yorum bırakanlar arasında çekiliş yapacağım.ve her ay değişik makyaj, cilt bakım ,oje ürünleri hediye edeceğim.

her ayın 20 si postu yapıp 30.undada bitirmek ve yollamak istiyorum.sevgiler takipte kalın :)



1 yorum:

  1. Blogunuzu yeni kesfettim
    cok begendim..takipteyim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...