28 Ekim 2012 Pazar

loccıtane Verbena El için Krem Jel


limangoboxun içinden çıkmıştı.
denediğim ilk loccitane ürünü oldu.kokusu acı portakal kabuğu gibi geldi burnuma severim bu kokuyu, el kremi kullanmaktan nefret ettiğim için uzun zamandır denemek istememiştim, ama yanılmışım aslında ellerimin neme çok ihtiyacı var kuru bir cildim ve bir bebeğm var devamlı yıkanıyorlar.
ama el kremlerinin çoğunda yaşadığım o gitmeyen yağlı hissi yaşarım diye denemedim ama bu başka bir şey yahu :) formülü çok değişik ve hafif, 1 dk sonra emilmiş ve kaybolmuştu . ama nemlendirmesi yeterli gelmedi benim cildime tabiki . gün içinde birkaç kez uygularsam iyi olacak diyorum almayı düşünebilirim.
sevgiler




30 ml 21 tl
Terlemeyi azaltan ve şişme hissini ortadan kaldıran bu eşsiz jel uygulandıktan sonra ellerin üzerinde mat, pudramsı bir doku oluşturur. Organik mineçiçeği özütü, yatıştırma ve emilme için tapyoka pudrası ile zenginleştirilmiş bu jel, uygulandığında eller kuru ve serinlemiş hissedilir. Mineçiçeği özütü, portakal, sardunya ve limon ağacı özütleri hem erkeklere hem de kadınlara cazip gelmektedir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...