29 Ekim 2012 Pazartesi

m.a.c pigmetler altın,bronz,beyaz

 
 
bir süre önce önce aldığım bir türlü kullanmaya fırsat bulamadığım ürünlerdi çekmece beklediler,
bir kısmını kaba aktardım llanabileceğim kadar geri kalanı satıldı.çünkü çünkü asla bitiremeyeceğim boyutttalar 7.5 gr :) 3/1 i bana ohooo nekadar gider, gratisten aldığım seyahat boy ürün taşıma kapları işime yaradı en sonunda yani.



bir kez makyaj yaptım şimdilik bayram günü sadece bronz olanı sürdüm.
çok kolay dağılıyor baza maza gerek yok hopp renk anında gözünde :) ama kullanımı zor benim için zor yani palette ürünleri tercih ediyorum bu nedenle illa fazla yada az alıyorum bulaştırıyorum dikkatli ve becerikli olmak lazım bunları kullanmak için.

akşama kadar aynen dağılmadan çizgilenmeden uçmadan kaldı gözümde herhengi bir sorunda yaratmadı. gözlerim hassas çoğu ürün baş, göz ağrısı yapıyor, yapmadılar

kullanabilirim bu gr nedir ohoo bitirebilirim diyen tavsiyemdir.
şuan fiyatları nedir bilmiyorum m.a.c göz kalemlerinde gözüm var açıkçası araştırmadım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...