18 Ekim 2012 Perşembe

mario badescu cild bakım ürünleri




limangoboxu almama sebep olan ürünlerdi çok merak ediyordum 10 gündür kullanıyorum

soldan sağa doğru ürünler

A.H.A & seramid bileşenli nemlendirici  : 3-4 kez kullanabildim 10 ml denildi ama çok daha azdı diye düşünüyorum , karma ve yağlı cildler içinmiş benim cildim kuru olduğu için bana etkisi ne oldu olmadı anlamadım ama formülü güzel kokusuzdu.

vitaminli vücut losyonu (buğday tohumlu) : body losyon için çok az bir miktar ellerimde kullandım hafif güzel emiliyor ama alacağım bir ürün değil

Sivilce önlemeye yardımcı yüz temizleyici : bu ürünü gece direkt sivilcelerimin üzerine uygulayıp yattım sabah uyandığımda sivilcelerdeki kızartılar kabarıklıklar inmiş çok daha iyi gözüküyorladı.
epey gidecek gibi duruyor memnun kaldım

alfa greyfurt özlü temizleme losyonu : güzel bir temizleyici kokusu hafif tatlı greyfurt gibi keskin değil yüzümde yanma batma yapmadı ve kurutmadı beğendim ama pahalı ürünler

özel göz kremi V : gerçekten çok beğendim. yapısı normal kremler gibi değil katı parfüm gibi el ısısıyla alınıyor ve güzel emiliyor göz altımdaki kuruluklar gitti ve morluklar haffif açıldı bir ay yeter bu boy bana ğer iyi gelirse tam boy alabilirim

C vitaminli hyaluronik emülsiyon : bu ürün ne gibi bir etki tepki yapıyor valla çözemedim ama nemlendiricnin altına 3-4 damla yüzüme yetiyor sürüyorum alacağımı sanmıyorum

10 günlük bu ürün kullanımım sonucunda yüzümdeki kuruluk gerginlik gitti daha parlak ve svilcesiz bir cild oluştu göz altlarımdaki morluklar hafif açıldı ve daha canlı duruyor ürünler gerçekten pahalı ama göz kremi ve nemlendirici ve temizleme losyonu almayı düşünebilirim

1 yorum:

  1. Alıp almamakta çok kararsız kalmıştım Keşke alsaymışım=)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...