27 Ekim 2012 Cumartesi

urban decay deluxe shadow box

 
merhabalar...
 
bu paleti uzun zamandır kesiyordum, sonunda aldım :)
gittigidiyordan daha öncede alışveriş yaptığım pudra777den aldım 115 tl
paletin yanında şu çok bilinen far bazındanda var seyahat boy :)
ve daha önce sürüp sürüp bir verim alamadığım çok sevip bu nedenle kullanmadığım bir farda denedim kiii amannn sonuç hakkaten müthiş orjinal boyunu edinmem gerek diyorum.

 
paletin bi kendisi kadarda aynası varki çok güzel bir durum
aplikatörlerden hoşlanmadım. kullanmayı düşünmüyorum.bir iki farcık daha koysalarmış yerine keşke :)) bulduk ya fazlası olsun.



swatchlar bazsız yapılmıştır.sürümleri yumuşak dağıtımları kolay , kalıcılık çok iyi dağılmadan uçmadan bazsız durdular, bazla daha denemedim.




pembe , mor çok kullandığım renkler değil ama aralara geçişli meçişli serpmek için düşündüm ortadaki altın sarısı faworim





bu üç renkte çok severek kullanacağım renkler




bana bu tonlar çok gidiyor ama çok bayılmıyorum nedense ama günlük kullanacağım renkler

gittigidiyor pudra777 den aldım link altta
sahip olmak için tık tık

1 yorum:

  1. Şahane gözüküyor, benim de artık Bir Urban Decayim olmalı yaa, güzel günlerde kullan canım:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...