14 Kasım 2012 Çarşamba

avon sipariş kasım




bu ayki avon siparişlerimm :))

7 yorum:

  1. o parfümün yanındaki oje mi ojeyse nası bişeymiş hiç avonda görmedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehe :)) leydi oje o yaaa herkes ojeye kitlenmiş canlarım avondan değil benim görmemezliğime gelmiş leydi oje :)

      Sil
  2. Ojeye ölürüm ölürümm güle güle kullan canımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten güzel 1 milyoncuda 1 adet vardı kaptım :))

      Sil
  3. Güle güle kullan canım ojeyi bende görmedim hiç sanırım ne güzelmiş :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol cnm ne yazıkki başka yok idi leydi oje çokta değişik bir ambalajı var :)

      Sil
  4. bu mini rujlar nasıl isteniliyo veya nasıl sipariş verebilirım bilmiyorum bilgi verirseniz cok sevinirim

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...