17 Kasım 2012 Cumartesi

doa kozmetik hindistan cevizi yağı ( katı )


 
doa kozmetikten yapığım alışverişten
çok minik olmamasına ramen 2 kullanımda aşağıdaki duruma geldi.
bütün saçıma sürüyorum katı formda ama elinizde ovalayınca yağ haline geçiyor kokusu hiç yok ben hindistan cevizi kokar diye düşünmüştüm oysakii :))
fiyatı 5-6 tl gibi idi doa kometikten 2.ci alışverişimi yaptım bile bu arada bana önceden söz verdikleri bazı ürünleride yolladılar , eee malummyılbaşı geliyor komşuda pişer sizede düşer güzel bir paket hzırlama aşamasındayım benimde eklediğim hediyelerle inşallah güel bir yılbaşına başlayacak bir izleyicim olacak :) bende bir çok çekilişe katıldım bakalım kısmet yılbaşında hediye almak güzel olurdu.neyse konumuza geri dönelim :)) saçlrımıza güzelce sürüyoru geceden sabaha kadar kalıyor , ve sabah yine mümkünse organik yada sülfatsız şampuanla yıkıyoruz.
deneyimleyebildiğim saçlarım çok değişik yumuşak güzel ve parlak oldu, bu ürünleri doa kozmetikten devamlı alıp 3 ay boyu uygulamayı ama bu hindistan cevizli olanı devamlı uygulamayı düşünüyorum haftada bir kez yeterli bu arada. ben dökülme dolaşma gibi sorun yaşamadım şimdilik gayet memnunm ve devam etmeyi düşünüyorum.
doa kozmetik şu stokta olmayan ürünleri bir n önce stoğa alsa ne iyi olurdu bu arada :)
 
 
 
sevgiler

 
Hindistan Cevizi Yağının Faydaları
almak için tık tıkkkkkk
Özellikle kozmetolojik olarak çok faydalı bir yağdır. Hindistan cevizi yağı saç yağları içerisinde kuru yıpranmış, saç rengi verilmiş yani boyalı saçlara en iyi gelen yağdır, saçınız kuruyken, bu yağı uygular, bir bone ile sabaha kadar saçınızda bekleten kullanıcılar, bir çok saç problemini azalttığını bildirmektedir.
Çok hafif bir yağ olduğu için vücudunuzu yüzünüzü, dudaklarınızı nemlendirmekte kullanabilirsiniz. Yaraların daha hızlı iyileşmesine yardımcı olduğu bilinmektedir. Ayrıca tropikal ülkelerde dezenfekte amaçlı kullanılmaktadr

5 yorum:

  1. Elifimmm, sonuna kadar dene iyi olursa ben deniycemmmm. saçlarım sorunlu çünkü. acaba saç dökülmesini önlermi ?

    YanıtlaSil
  2. Çok merak ettiğim bir ürün bu:)

    YanıtlaSil
  3. hındıstan cevızı yagı muhtesem bır sey. aslında cok da pahalı doa kzometık sag olsun satıyo da alabılıyoruz ben de cok sevıyorum o siteyı gram gram kullanıyorum resmen ben kıyamıyorum hemen bıtmesın diye shea buter da süper :) saclarda ıkısı de cok ıyı

    YanıtlaSil
  4. En severek yaptığım bakımlarımdan biridir hindistan cevizi yağı ile saç bakımı, saçlarım röfleli ama yumuşacık :)

    Kırılma dökülme problemine yardımcınız olacak, saç derisine hint yağı ile beraber kullanmanızı öneririm, saç boylarına ve saç uçlarına sadece hindistan cevizi yağı sürerseniz kırıkların ve kuruluğun, dolaşmaların önüne geçersiniz...

    Saçı çok kuru, kırık, ısıl işlem ve boyadan yıpranmış arkadaşlarımız haftada en az 2 defa yapsın, farkını kısa sürede görür.


    Kullanmadan önce sıcak su olan bir kaba oturtursanız sıvı kıvama geçer ve ihtiyacınız olan miktardan fazlasını almamış olursunuz, daha bereketli kullanırsınız .)

    YanıtlaSil

  5. Düzenli ayda bir hindistan cevizi yağı ile saç maskesi yapmanızı ve kuru olan cildinize duş sonrası sürmenizi öneririm. Burada asıl önemli olan yağınızı nereden aldığınız. Katkısız ürün almanız çok mühim. Bence DOA Kozmetik bu konuda çok iyi. Ben hindistan cevizi yağı ve daha birçok bitkisel yağları DOA dan almanızı tavsiye ederim.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...