8 Kasım 2012 Perşembe

doa kozmetik Saç Uzamasına Yardımcı Saç Bakım Yağı

 
 
merhabalar
doa kozmetikten yapığım alışverişte aldığım saç bakım yağı ve en çok merak ettiğim ürün sizinde merak ettiğinizi biliyorum o nedenle ilk bunu yazmak istedim. ürün 150 ml ama 2 defa kullandım yarıya indi 1 ayda bitireceğimi düşünüyorum , doa kzmetik 3 ay kullanım sonucunda güzel şeyler vaadediyor, kırılmalar koparak dökülmeler azalır denmekte sitede https://www.doakozmetik.com bu linkten inceleyebilir sipariş verebilirsiniz.
 
siteyi ilk incelediğimde tatlı ve içten sanki karşılarında aileden , biri varmış onunla konuşuyor ürünleri anlatıyormuş havasına rastladım arada güldüm bile ürün almasanızda bir bakın derim.
 
kredi kartı kullanma zorunluluğu yok kapıda ödeme seçeneği ile aldım, ürünler kırılmadan dökülmeden elime ulaştı ve ilk üye olup alışveriş yaptığım için yüzde on indirim vardı.
bu ürünü 7.62 tl gibi bir fiyata aldım.
 
ürünü 2 defa kullandım, %100 doğal yağ karışımından oluştuğu yazıyor yağların yüzdelerinin belirtildiği bir etiket vardı. ürünü saçlarımı ıslattım fazla suyu aldım ve dipten uca kadar masaj yaparak yedirdim , ama ürün hafif koyumsu yoğun sıvı halinde kötü kokmuyor sürünce kolay dağılmıyor yani bol bol kullanmak gerekti. saçlarım biraz birbirine karıştı bu arada toka ile üstte topladım yarım saat bekledim herhangi bir sorunla karşılaşmadım.
 
durulayıp organik şampuanla yıkadım saçları yumuşak yapmıyor  2 defa şampuanlamada çıktı, saç kremi kullandım yine ekstra yumuşaklık sağlamadı hatta biraz saçlarım karışmıştı kremsiz zor açardım, dökülme yaratmadı uzama açısından yine alıp 3 ay kullanıp neler olup bittiğini görmeyi düşünüyorum bu tip ürünler için hemen karar vermek iyi değil ama şuana kadar bir eksisi yok fikriniz olsun diye bu yazıyı hazırladım eğer çok bir uzama fark edersem mutlaka alın diyeceğim şuana alınıp denemeye değer diyor iyi geceler diliyorum
 
 
 
 
Kullanımı :

Saç uzamasına Yardımcı saç bakım yağımızı, haftada bir sefer nemli saçınıza, saç derisinden başlayarak saç uçlarına kadar nazikçe masaj yaparak uygulayın. 30 dakika bekletin. Sonra sülfatsız şampuan ile ılık suda yıkayınız.


İçindekiler:

Hint Yağı(%40)
Shea Butter(%15)
Zeytin Yağı (%10)
Fındık Yağı(%10)
Susam Yağı(%10)
Badem Yağı(%10)
Çam Terebentin(%4,5)

Menthol(%0,5)

8 yorum:

  1. 3 ayın tamamında düşüncelerinizi alalım, Elifim:) iyi olursa ben de sipariş ederim:)

    YanıtlaSil
  2. düzenli kullanımda etki edeceğine emin olabilirsiniz, saçlar daha parlak daha yumuşak hale geliyor. Saçım röfleli olduğu için vazgeçilmezlerimden biridir bu bakım yağı.

    Bunun dışında saç boylarınıza uygulamanız için hindistan cevizi yağınıda tavsiye ederim.

    Blog sahibesi arkadaşımın izni olursa sizleri blog sayfamda izleyicim olarak ağırlamakta isterim :)

    http://ldysubaru.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hindistan cevizi yağınıda aldım .
      umarım dediğiniz gibi etkilerini bende görürürm bloğunuza bnede ışınlanıyorum sevgiler

      Sil
    2. Doa kozmetiğin ürünlerini uzun zamandır severek kullanıyorum, e kadın olmanın merakı eklenince epey deneyim sahibi oldum. Hintli kadınların saçlarına bakınca kıskanmamak elde değil, sihirli yardımcıları hindistan cevizi yağı. Kısa sürede benim olduğu gibi, sizinde vazgeçilmeziniz olacak :)

      Sil
  3. Ben ve arkadaşım üç ay kullandık. gerçekten ise yaradı. Ama öyle ayda on cm gibi birşey değil tabi. Şimdi dökülme icin olan yağını kullanıyorum beğeniyorum. Yağlarla saça bakım yapmanın faydası büyük. Ben yarıya gelince üzerine zeytinyağı döktüm . Bol zeytinyağıli bir bakım oldu. Hafta da bir zeytinyağı ile bakım yapmak beyaz olmasını önlüyormus. Ayrıca yarım saatten fazla tuttum bir ara dört saat falan tuttum kasıntı kızariklk falan oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben ekleme yapmadan yeniden yağı alıp kullanmayı düşünüyorum ama yarım saat denildiyse yarım saat bekletilmeli :) demek fazlası zararlıymış görüşlerini paylaştığın için teşekkürler cnm

      Sil
  4. Ay hemen denemeli ve yorum yapmalısın güzelcim. Düğünler bayramlar var anacım kısa saçlı olmuyor vallahi savurmak lazım dimi ama :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...