3 Kasım 2012 Cumartesi

doa kozmetik siparişlerim yakında blogda




4 yorum:

  1. ay şu saç bakım yağını çok merak ettim benim saçlarıma da gerek bi kullan bakalım memnun kalacak mısın canım, hepsini iyi günlerde kullanasın:)

    YanıtlaSil
  2. hindistan cevizi yagı tam bı nımet aman dıkkatlımkullan cok pahalı o ve katı olarak satılan en yısı
    saclara cok ıyı gelıyo
    doa kozmetıgı ben de cok sevıyorum

    YanıtlaSil
  3. Yorumları sabırsızlıkla bekliyorum. İlk kez senin bloğunda gördüm doa kozmetiği ve umarım memnun kalırsın :)

    YanıtlaSil
  4. Kullanıp memnun kalan biri olarak yazmaktan alamadım kendimi :))
    Nane sabunu favorilerimdendir.

    Fesleğen kremine 2 tane evigen ampul (e vitamini- eczaneden temin edebilirsiniz) ekleyin ve homojen şekilde karıştırın kremin başarısı iyice artsın.

    Fesleğen kremi; yüz, el nemlendiricim olmasının dışında, Tca yaptıktan sonrada kullandığı bir krem. Tca sonrası bephanten değil evigen ilaveli fesleğen kremi kullanıyorum memnunum.

    Hindistan cevizi yağı saçta tam bir mucize. Saçlarım röfleli olduğu için yıpranma kaçınılmaz oluyor ve düzenli kullanımda vazgeçemeyeceğiniz saç bakım yağlarından biri olacak.

    Solid parfümler yani katı parfümler tam bir efsane...
    Duştan sonra bir miktar alıp koltuk altınıza yedirin, deodorant ve stiklere benim gibi elveda dersiniz .)

    Gelelim saç bakım yağına evet uzamaya yardımcı oluyor ama bununla kalmayıp saç derisine bakımda yapıyor. Mentolün verdiği ferahlıkta cabası. Lütfen düzenli kullanın ve sizi uzun süredir görmeyen birinin fikrini sorun :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...