10 Kasım 2012 Cumartesi

ege sepeti ( egeden gelen lezzetler ) http://egesepeti.blogspot.com

 
biliyorum bursı bir makyaj kozmetik blogu ama böyle güzellikleri buluncahele tadınca belki benim gibi rayışta olanlar vardır diye paylaşmadan edemedi. ege sepeti facebook  beğenerek izlediğim bir blogdan duydum kendilerini tüm mamüller kendilerine ait , güzel bir numune paketi geldi bana ,

 
limon ağacı eimede alıp şu güzelliği evde yaşamak istiyorum..

 
zeytinyağlı sabun ev üretimi :)


 
kuru incirin tdı buralara hiççç benzemiyor süperdi.

 
bide böyle mini mini hazırlamışlar nasıl özveri nasıl özen anlatılmaz.

 
zeytin halis zeytinyağının içinde satılıyor

 
 
zeyin, yeşil zeytin, zeytinyağı, çam blı, salça, domates sosu, nar ekşisi ve daha bir çok ürün var bloglarına bir bakın bir tanışın derim .ben zeytinyağı, zeytin ve bal siparişi vermeyi planlıyorum fiyatlarıda gayet uygun çünkü :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 yorum:

  1. Güzel yorumlarınız ve ilginiz için çok teşekkürler, tekrar görüşmek dileğiyle, sağlıklı günler...

    YanıtlaSil
  2. Kozmoda ile bloğumda çekiliş düzenliyoruz, katılmak istersen beklerim ;))

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/2012/11/kozmoda-hediye-cekilisi.html

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...