6 Kasım 2012 Salı

flormar wid collettion siyah far

 
 
 
 
 merhabalar wild kolleksiyondan devam ediyoruz
gördüğünüz gibi 6 renk far var kolleksiyonda sarı, turuncu, canlı yeşil filanda olabilirdi diye düşünmedim değil çok tercih edeceğim renkler değil zaten bende alsam ya siyah yada beyaz olurdu.
o nedenle ban siyah far gelmesine sevindim, kullanabileceğim bir ürün olacak.

 
 
desenimiz ve ambalajımız oudra ile aynı sadece ayna yok mini ayna olsa kullananlar için iyi olurdu,
desenli olması hoş olmuş, pudra için söylemiş olduğum desenleri buradada görmek isterdim madem olabiliyor olsun :))


far yeterince çok gramajda benim bitiremeyeceğim kadar hatta , yapısı kolay sürülebiliyor tozumuyor ve kömür karası değil daha soft bir siyah ve dikkatimi çeken bir olay daha elimden çok zor çıkardım.
bir makyaj yapıp gözde duruşunu paylaşmak dileğiyle iyi geceler diliyorumm :))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...