5 Kasım 2012 Pazartesi

Flormar Wild Collettion Pudra CW32

Flormarın yeni çıkardığı bu kolleksiyonu duymayan kalmadı sanırım.

flormar facebook

seri 6 oje, 6 far, 3 renk pudra, 2 allık, 5 ruj ve bir de rimelden oluşuyor



Hiç pudrayla aram yoktur hatta bu benim ilk sıkıştırılmış pudram :)
pudrayı sevmiyorum yüzümde kalıp gibi duruyor gibi geliyor kullandıkça kokusunu sevmiyorum filan derken bir kez edinmiş ullanmadan atmıştım. çokk zaman önce oriflama toz ve simli toz pudrayı öylesine yüzüme geçiyordum bir aralar artık onuda yapmıyordumm derkennn flormarın bana bu ciciyi göndermesi çok iyi olmuş ama renk yanlışş :( bir ton açık olsa idi ben bunu kullanırdım.
yapısı çok değişik ipek gibi bir kez sürdüm güzel dağıldı beni delirtmedi , ama renk yanlış olduğundan kullanamayacağım boynum ve yüzüm ayrı gözüküyor he he :) bir ton açığını edinmeyi düşünüyorum , flormarın bu serisi gerçekten kaliteli diyorum ve birde  fiyatlarıda accık aşağı çekin diyorum





ambalajın rengi filan güzel aynasıda olması hoş ama ben küçük aynalarda makyaj yapamam illa büyük olacak, yanında fırça yada sünger yok , olsaydı iyiydi.
desenli olmasını sevdim , daha değişik çimen ,çiçek yada leopar yüzü olsa ne fantastik olurdu hee,
ambalaj ve ürünün deseni önemli bence dümdüz ürünlerden daha çok dikkatimi çekiyor



mutlaka gördüğünüz yerde bir mıncırın yapısını bir görün diyorum
sevgiler

2 yorum:

  1. bir kere inceleme imkanım oldu o an alamadım,bu koleksiyondan en kısa zamanda benim de edinmem lazım,güzelmiş güle güle kullan ;)
    http://bizimkiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cnm pudra sevmeyen biri olarak ben beğendim :) teşekkürler

      Sil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...