22 Kasım 2012 Perşembe

hobby orcid flower duş jeli hobby soft elyüz vücut kremi



merhabalar
limangoboxtan çıkan 2 deneme ürünü daha hobby ürünlerine pek sıcak bakıp aldığım yoktur.oldukça uygun ürünler aslında , ama hiç denememiştim. kremi annaneme verdim kullanmayacağım için ama duş jeli beni çok şaşırttı şimdiye kadar böyle yoğun ve güzel kokan çıktıktan sonra bile bir süre buram buram kokan bu fiyata göre bu perfonmansı sağlayan bir jel görmedim. kokusunuda çok beğendim. temizlemesi normal, köpürmesi güzel, zaten illa nemlendirici uyguladığım için cildimi kuruttu kurutmadı diyemeyeceğim bulursanız görürseniz deneyin derim gratiste 3lü bu boydaki setini almayı düşünüyorum devamlı kullanamam çünkü değişikliği seviyorum. :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...