8 Kasım 2012 Perşembe

laura ginelli ruj - farmasi

merhabalar kızlar

geçenlerde fazıl bey tık tık  sponsorluğunda bir blog daha açtığımı ve sadece farmasi ürünlerinin tanıtımı ve swatchlarını yapacağımı ve süpriz farmasi ürünleri hediye edeceğimizi bildirmiştim
yeni bloğum için tık tıkkk izemeye alırsanız sevinirim.

ve ilk başlangıç için fazıl beyin bana yolladıkları

 
 
ambalajlar olsun ürünler olsun gayet kaliteliler ve fiyatları uygun .
 
göz kalemine bayıldım ultra black süper bir siyah bugün onunla ilk kez incecik eyeliner çektim.
 

 
ayarlanabilir gayet koyu mat bir kırmızı , gayet beyaz tenli olduğum ve ışıltıyı çok sevdiğim halde bu renge bir şans vermek istedim . çok yoğun olmasada bugün kullandım ve hoşuma gitti siyah kalem rimel ve kırmızı ruj makyajıda bana yakışıyormuş :)

bir rujdan ben ne beklerim ?

tenime yakışmasını, rengini kolayca vermesini, en mühimi dudaklarımı kurutmamasını, en az 3-4 saat kalıcı olmasını, içeriğindeki kimyasallarda artık çok çok mühim ,eh bu arada fiyatında biraz uygun olmasını beklerim.

renk herkese göre değişen bir durum 7 rengi var , rujumuz rengini tek darbede veriyor, dudaklarım kurumadı ağır metaller içermiyor ve fiyatı şuan 7-8 tl arasında iyi mi iyi :) bu rengimizin kodu 01 aşağıda gördüğünüz katalog sayfasının en üstteki ürünü bu seri hep mat renklerden oluşuyor

ambalajı ise gayet kaliteli fiyatına göre denenebilir diyorum.

 

9 yorum:

  1. Ben genelde kalemlerimi göz içine çekmeyi çok severim. Lacivert, siyah, saks mavisi en çok kullandığım renklerdir.

    Bu farmasi'nin göz kalemleri akma yapmaz ise tapabilirim. Göz içine deneyip tecrübeni paylaşırsan çok sevinirim.

    www.ldysubaru.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. urban decayın göz kalemini kullandım o bile aktı :)
      ama bugün deneyeceğim göz içinde akmazsa sanırım hepimiz tapabiliriz :)

      Sil
    2. kalem alt kısımda akıyor :( üst kısımda sorun yok :)

      Sil
    3. Şansımı seveyim ben :))

      Sil
  2. farmasiden bir ruj almıştım bende dolgunlastırıcı özelliği olan ama pek işe yaramamıştı :( mat kırmızı ruj istiyorum bende elinde duruşu parlak gibi geldi bana ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dolgunlaştırıcı olanından hiç kullanmadım bilmiyorum cnm
      ama pek işe yaramıyor bence o tarz ürünler :)
      bu ruj mat flaşlı çekim nedeniyle öyle durmuş

      Sil
  3. merhabalar.farmasi ürünlerinden memnun musunuz acaba? bende kayıt oldum fakat hiç bir bilgim yok.Kimisi begenmiş kimisi iğrenç nile demiş:S sizinde fikrinizi almak istedim.lkataloguna baktım ürümleri çok güzel görünüyor.avon ve oriflame den sıkıldık artık:) bu nasıl sizce?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pek ürününü kullanmadım ama ruj güzeldi, bir rimeli vardı pek hoşlanmadım göz kalemi renk güzel ama akıyordu allık almıştım gayet güzeldi ojeleri güzeldi yani yüzde 70 iyi derim

      Sil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...