3 Kasım 2012 Cumartesi

NOB ASETONSUZ OJE TEMİZLEME MENDİLİ

 
nob asetonsuz oje temizleme mendilini çoğumuz biliyoruz.
bende merak ettim kendisini ve Bim den aldım gratiste filanda var ama daha pahalı sanırım bimde 2.90 tl idi tabi devamlı olmayacak indirimli ürünler arasında idi.
4 çeşidi vardı ben bu portakal kokuluyu denemek istedim.
 

kutu tasarımı hoş bence ve kaliteli
açtığınızda buram buram bir koku yok belli belirsiz bir portakal kokusu vardı.

 
 
bir pedi alın ve 2-3 saniye ojenin üzerinde tutun sonra silebilirsiniz deniyor tuttum ve çok kolay çıkaramasamda tüm parmaklarımı ki bir kat baz birkat siml oje bir katta simli başka oje va idi 3 katı sildi uğraştım 5 dk bayağı ovaladım o pedden devamı yağ çıkıyor sanki öyle değişik bişey :))

 
sonuç bu oldu kenarlarda azcık kaldı ama normal dahada uğraşmadım ,
yanıma çantama aldım asetonsuz kaldığım durumlarda yada tek kat ojede kullanırım çok yoğun ojedede kullanılır ama uğraştırıyor sevgiler
 

1 yorum:

  1. Aman yok ben de denedim de cok zorluyor gerek yok

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...