1 Kasım 2012 Perşembe

oje çalışması :)

 
ilk denemem biraz kötü oldu sanki ama tırnaklarımın etrafını fazla boyadığım için çok zor temizledim. ama hoşuma gitti bu teknik yine denemeyi düşünüyorum.


üç oje seçtim ve altta altın renkte flormar oje baz vardı

sonra üç ojeyi biraz bol şekilde makyaj pamuğuna sürüyorsunuz ve ben koyu dibe gelecek şekilde yaptım seçim herkesin evkine göre olabilir parmağınıza bastırıyorsunuz




her bastrmada ben ojeleri yeniledim biraz acele yapmak lazım etrafı kuruyunca çok zor çıkıyor
sonra bu hal aldılar
etrafını asetona batırdığım bir makyaj fırçası ile temilezdim.



elimi filan yıkadıkça biraz daha düzeldi boyalar filan elimden çıktı üstünede bir kat simli top coat sürdüm . ilk yapıma göre iyi oldu hııı dimi ?

6 yorum:

  1. renk geçişleri gayet güzel olmuş.. tırnak etlerine oje sürmeden vazelin gibi bir şey sürersen daha sonra temizlemesi daha kolay oluyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler tatlım haklısın daha kolay çıkardı

      Sil
  2. ayy bi ben beceremiyorum şunu yahu :(((
    bence güzel olmuş heleki ilk denemeye göre.
    temizlerkende asetonlu mendillerden kullanabilirsin yada kürdanın ucuna azcık pamuk takıp

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok kolay uygulaması ama temzlemek çok daha zor geldi :)) sen neler yapmıyosun kızz bu neki sana

      Sil
  3. bence ilk deneme için gayet başarılı olmuş ve ton seçimleri süper! şu galaxy nail art dedikleri şeye benzemiş,ondan çook daha kolay hem de :) ilk fırsatta denerim ben bunu :)
    http://bizimkiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol cnmm walla buna ne deniyor bilmiyorum he he :) sendende bekleriz tabikii

      Sil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...