18 Kasım 2012 Pazar

son alışverişler :))

biri bana dur diyebilirmiii ??



sleek allık ve elf renk tonu düzenleyici deryacımdan aldım




lens makyaj cansu satış blogundan nyx ruj paleti çok uygun oldu gerçekten




nuxe kuru yağı çok mrk ediyordum ggden aldım
3lü far gratisten yanında göz kalemi ve eyelineri var 7.5 tl rekleri çok hoş bakın derim yeni gelmiş



oriflame özlemcimden
farlar size hediye için aldım
hindistan cevizi saç bakım yağları ve allıklar indirimdeydi allıkların tanesi 10 tl gibi geldi hoş renkler

demi more vücut yağı tamamen meraktan alındı.




doa kozmetik volum 2 oldu...
tonik eklendi hindistan cevizi yedeklendi
numuneler hediyeler çok tabikiii




bunları çok övdü herkes meraktan aldım çok güzel kokuyorlar 3 al 2 öde vardı 5.5 tlyegeldi tanesi




yeni alixlerimmm :)) 2 al üç ödeden :)




gg nin çok sevdiğim satıcılarından pudra777 den ayla hanımdan
benefit set moon beam ve urban decay pigment :))




merak ettikleriniz varsa önce onlara yer verebilirimm.

sevgiler

5 yorum:

  1. benefit seti önce tanıtırsanız çok sevinirim bende alıp almamal arasında kaldım çünkü

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. bizim burdaki bir kozmetikçiden cnm

      Sil
  3. glislerden bende mi alsam?? hemen kullanıp yorumlar mısın tatlım?? :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...