6 Aralık 2012 Perşembe

ÇEKİLİŞLERLE İLGİLİ

Arkadaşlar yılbaşı çekilişimde aralık ayı çekilişimde devam ediyor ve ayın 30unda bitecek.
lütfen bloğu kurcalama zahmetine bile katlanmadan gerekli gereksiz her yazının altında sadece hediye için geldiyseniz gelmesenizde olur...
herkese ( çekiliş derdinden başka derdi olmayanlara ) ki geri kalan ürünlerle yorumlarımla ilgili soru soranları hemen cevaplamaya alışıyorum bilirsiniz. tek tek cevap verebilecek kadar zamanım yok
bundan sonraki çekilişlere kampanya tarzı arkadaşları  eklemeyeceğim. ve bir mail var sahte klc soy isimli birinden bir sürü değişik isimde mail geliyor ordan gelenleri bunlarada dahil etmeyeceğim.
çekiliş bittimi sorularınada cevap vermeyeceğim. zaten herşeyi zamanında yazıyorum.
sevgiler

4 yorum:

  1. bugüne kadar hiçbir çekilişe katılmayan ben bu yazıya yorum yapma gereği duydum inanın ki.yazdıklarınız çok sığ düşünceler.bırakın insanlar nasıl istiyorlarsa öyle davransınlar.bloğu gezip gezmemeleri sizi neden bu kadar rahatsız etti.bir çekiliş haberi varsa üye olacak, duyuracak ve bitti.daha fazlası kişiye kalmış.ister gezer ister gezmez.üstelik madem bu kadar hassassınız çekilişlerinize her iki bloğumu da takip edin üye olun gibi şartlar koymanız çok yersiz o halde.sadece bloğumu gezin ve yorum yazın demeniz yeterli bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba özlem hanım zaten insanlar nasıl isterlerse öyle davranıyorlar, ben bloğumu gezin ,gezin demedim ama sadece çekiliş için girmiş oldularsada bir zahmet kurcalayın yandaki butona basın görün demek istedim sadece.çünkü yerli yersiz yazılarımın altında sonuç soruluyor o yetmiyor mail atılıyor bundan rahatsız oluyorum
      bu arada insanlara küçümseyici tarzda konuşmak neden bu kadar hoşunuza gidiyor anlamıyorum ,sığ düşünceler diyerek nerden hak buluyorsunuz

      Sil
  2. benim mailim emnklc@gmail.com. klc yazdığınız için üzerime alınma hissi duydum ancak ben etkinliğinize katılmamıştım zaten.
    bende bloğumda genellikle çekilişleri duyuruyorum ancak son zamanlarda dikkatimi çeken şu oldu ki bazı blogerlar ilk etkinliklerinde takipci toplamak için böyle bir şart eklememelerine rağmen sonraki yarışmalarda dahil etmiycem gibi adeta aşağılayıcı davranışa giriyorlar.Neticede duyuru ve takip şartlarını eşit şartlarda yerine getiriyoruz haksızlık yapıldığını düşünüyorum.Eğer gerçekten istenmiyorsa çekiliş blogları takipçim olmasın diyebilirler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba kimseyi aşağılayacak kadar yüksekte bir insan dünyada yoktur. bende değilim.siz değilsiniz o mail bende olayı baştan anlamadım sahte hesaplar var anladığım kadarıyla nasıl beceriliyor bilmiyorum ama aynı mailden farklı isimler yorumlar çıkıyor.
      olayın istenmekle istenmemekle ilgisi yok, herkesin ilgi alanı farklı sadece kampanya yapan bloglarda var onlardan olsam bıkmadan cevap vermem gerekir ama değilim ,yorumlardan sıkıldığım için bu yazıyı yazdım

      Sil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...