17 Aralık 2012 Pazartesi

son alışverişler


merhabalar bu ayki ciciler bunlar
doa kozmetikten yaptığım 3. alışveriş hindistan cevizi yağı 3 adet aldım arkadaşlar sormaya başladı bu saçındaki güzellik nerden diye e nasiplensinler dimi ?yeni bir ürü yollamışlar daha önce sitede görmedim saç maskesi deneyeceğiz ve süt bal sabunu



dbms deryacımdan aldığım sleek 3lü allık paleti yandaki oce hediyesi palet harikaa





pelliniden aldığım sleek bad girl far paleti 1 far kırık kargo azizliği





lila kutu aralık daha tam mıncıramadım bile





gratis mango rengim tabiiki bebişe şampuan ve 3 tl ye düşen 2 adet merak edip almadığım ve fiyatı çok uygun bulunca alayım dediğim duş jelleri




the balm nude tude lendim sonunda




oriflame ve dore siparişlerim karışık





ışıltılı losyon, muse rolon ,giordani gold serum yaşlanma belirtileri için :), yeni çıkan parfüm , pudra


singature parfüm eşime, ruj göz kalemi, dudak kalemi doreden, gündüz ve gece kremi aldım  ve eveline bb cream mrktan aldım

4 yorum:

  1. Baya bişey almışsın güle güle kullan hepsini hindistan cvz yağı yorumunu bekliyorum

    YanıtlaSil
  2. Oriflame sparkle ürünlerini bende sitesinden sepete ekleyip ekleyip vazgeçmiştim.nasıllar memnun kaldın mı?güzel görünüyorlar güle güle kullan.
    makyaj kelebeği.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Hepsini güle güle kullanın.sparkle serisini bende çok merak etmiş ancak almamıştım.nasıllar memnun kaldınız mı?
    makyaj kelebeği.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende meraktan aldım ama daha kullanmadım sıra gelmedi :)

      Sil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...