29 Şubat 2012 Çarşamba

Oriflame Beauty Hydra Colour Göz Farı

merhabalar

oriflamenin sanırım pek beğenilmeyen üürnlerinden oldu

indrim katalogunda 4 adet birden 12 tl olunca dayanamadım aldım

benimde aman aman bir beklentim yoktu açıkçası ama aldığıma hiçte pişman olmadım
evet kullanımı biraz zor miiktarı ayarlamakta ve kendi fırçası ile sürmekte zorlandım ama başka bir fırça ile deneyip bütüngün aynen durduğunu ve renklerin çok canlı ve hoş olduğunu görünce kararım değişti

ve kocaman gerçekten

ben sevdim kısacası

Kremsi göz farı, ipeksi pürüzsüzlük ve bulaşmayan bir görünüm kazandırır. Su bazlı formülü nemlendirir ve pürüzsüzlük sağlar. Yenilikçi fırça aplikatör kontrollü ve kolay uygulama sağlar. 10  ml.
renk Purple Fountain
Ürün Kodu:18575





makyaj örneği

merhaba kızlar bugün sizlere günlük yaptığım bir makyajı paylaşmak istedim



gözümde 
göz kapağında sadece golden rose terracotta 23 nolu far
altta göz kalemi oriflame hypnotic shimmer silver fost

ve cecile sexy extreme rimel var
ev göz altı kapatıcısı garnier rool on


gerisi Allah vergisi :))
hepiniz kolayca yapabilirsiniz  bu makyajı 
ben seviyorum sizce nasıl olmuşşş ??

28 Şubat 2012 Salı

Flormar Ultra Eyeliner





Flormar Ultra Eyeliner, yedi farklı rengiyle gözlerinizi ön plana çıkarıyor. Özellikle gece mavisi, altın ve mor renkler sezon makyajında bakışlara derinlik katıyor. Gözlerinizi daha da belirginleştirmek isterseniz, alt göz kapağınıza kirpikleriniz boyunca ince bir çizgiyi göz renginizden daha koyu renkteki bir kalem ile çekebilirsiniz. Flormar Ultra Eyeliner Fiyatı: 7.05 TL


turkuaza bayıllldımmm 

farmasi far çekilişi listesi ve sonuç

merhaba arkadaşlarım

öncelikle ilginizden ve paylaşımlarınızdan dolayı teşekkür ederim

hem face sayfamdan hem blogdan katılan herkesin haklarını tek tek inceledim yazdım gözden kaçırdığım atladığım yok diye düşünüyorum varsa bile bilerek yapılan bir hareket değil kusuruma bakmayın
çünkü epey kafa yordum listeyi çıkardım


  1. tubanur 3 hak
  2. melal şahin 3 hak
  3. kampanya insanı 3 hak
  4. tülay öksüz 3 hak
  5. anabell lee 1 hak
  6. burçin imran ünsal 3 hak
  7. yasemin güner 1 hak
  8. ayşenur erek 1 hak
  9. seher çakar altundaş 6 hak
  10. arapça isimli arkadaş 3 hak
  11. selda çınar 1 hak
  12. kampanya yavuzz 2 hak
  13. emine kılıç 1 hak
  14. ece kalaycıoğlu 1 hak
  15. ceyda kazaz 1 hak
  16. depresif polyanna 1 hak
  17. nihan tali 2 hak
  18. aylin kaba 1 hak
  19. gülşen uysal 1 hak
  20. nurcan uyaver 1 hak
  21. özlem elmacıgil 1 hak
  22. pelin demiral 1 hak
  23. zeynep can cahit 1 hak
  24. feride ismailoğlu 1 hak
  25. narin seher sezgin 1 hak
  26. suat bayhan 1 hak
  27. neriman kaşık 1 hak
  28. yaren ay 1 hak
  29. fırsat köşesi 1 hak
  30. hatice sarikülçe 18 hak
  31. pelin 4 hak
  32. aslıhan 2 hak
  33. ceylis 1 hak
  34. arwen 2 hak
  35. buket 2 hak
  36. airlikfeer 2 hak
  37. okuyan 1 hak
  38. ereknur 2 hak
  39. kübra 1 hak
  40. lightpink 1 hak
  41. cangz 2 hak
  42. yağmur vil 3 hak
  43. fevzi 2 hak
  44. ece 2 hak
  45. betyy boop 1 hak
  46. rukiye_klc 1 hak
  47. physical 3 hak
  48. selen 1 hak
  49. lerzan kara 2 hak
  50. ismail 2 hak
  51. gülşen 1 hak
  52. ceren 1 hak
  53. özlem 2 hak
  54. lilishin dünyası 2 hak
  55. nurcan 2 hak
  56. gülirana 1 hak

toplamda 112 hak



veeee 51 nolu hak kazandıııı




hatice sarikülçe






TEBRİKLERRR

25 Şubat 2012 Cumartesi

mavi farım

merhaba canlarım farı ucuzcudan aldım ama üzerinde markası vardı silinmiş collenn diye  hatırlıyorum çok kalıcı ve canlı bir renk
sadece rengini göstereceümmmm ne yazıkkiii
 





23 Şubat 2012 Perşembe

models prefer makyaj seti

bunu set halinde aldığım ürünün far ve allık kısmı pembe far ve allıklar bana gitmiyor ama çok kaliteli denemiş görüldüğü haldedir.
satışta isteyen olursa 10 tl
elf_ahmt@hotmail.com










sue devit nice bronz makyaj paleti

aslında seviyorum bu paleti ama sıra gelmiyor
renkler gördüğünüz gibi orjinal almak isteyen olursa 10 tl
elf_ahmt@hotmail.com





üsttekiler far alttakiler rujdur.


avon ışıltılı fondöten simmer swirls

evet buda shimmer lafının geçmesiyle deli halimle alınmış bir ürün kızım sen fondöten kullanıyomusun yok
eee neden alırsın simli yaaa almam lazım

walla 1-2 kullandım ben bunu bitiremem isteyen varsa adres bıraksın hediye edeceğim
rengi gördüğünüz gibi ben bembeyazım bana koyu gelmiyecek hatta aydınlatıcı ginbi bile kullanabilirsiniz accık simli ışıltı veriyor
elf_ahmt@hotmail.coma adres bırakın şekerim




22 Şubat 2012 Çarşamba

golden lady sim bombaları ojelerim ( ojeperestcim sağolsun )

bunlar ojeperest arkadaşımdan kazandığım çekilişte geldiler
benim en favorilerimden nerdeyse davemlı kullanır oldum
tekrar teşekkürler arkadaşıma



oriflame visions lip gloss

bu ürünü çok uzun zaman önce almıştım
bir sürü rujdan glosstan arada bir sıra geliyor

çok hoş bir rengi var ama bana biraz koyu kaçıyor çok beyazım diye
yapış yapış değil oriflame şimdi bu ürünün benzerlerini ambalajını değiştirip yeniden katalogda yayınlıyor
tek sevmediğim özellik sıkmalı oluşu ben fırçalıları seviyorum bu ürünleri illa çok sıkıyorum
kalıcılıkta yok tabiki fazla 
dare to be olarak geçen glosslardan rengini bulabilirsiniz sanırım



oriflame meyve kokteyli el kremi

mrb kızlar
bu ürünü sadece 3 tl olduğu için aldım bilsem bikaç tane alır stok yapardım
o nasıl bir kokudur yaaa aynen meyve kokteyli her meyveyi karıştırmışsın gibi kokuyor
çok hafif yapılı hemen cilt tarafından emilen bir krem
indirime yine girerse kaçırmayın derim


YENİ KOKUCUK ÇEKİLİŞİM ( İLGİNİZ İÇİN )



MERHABA CANLAR
BİR KOKUCUĞUMUZUN SAHİBİ BELLİ OLDU BEN YİNE 

SİZİN İÇİN VEDAT BEYLE GÖRÜŞTÜM VE 1 ADET YENİ KOKUCUK OLAN GARDENYA KOKUCUĞUNU ÇEKİLİŞLE ARMAĞAN EDECEĞİM








ÇEKİLİŞİMİZ 10 MARTTA SONA ERECEKTİR.

ŞARTLARIMIZ ŞÖYLE

BLOGUMUN İZLEYİCİSİ OLMANIZ 

KOKUCUK SAYFASINI FACEDEN BEĞENMENİZ


VE KAMPANYAYI HERHENGİ FACE BLOG TWİTTERDEN DUYURUP AŞAĞI LİNK BIRAKMANIZ



BU MUHTEŞEM KOKUCUKLARA SAHİP OLMAK İSTERSENİZ


http://www.kokucuk.com DAN ULAŞABİLİRSİNİZ.

MÜDAVİMİ OLACAKSINIZ.KALİTESİNİN ARKASINDAYIM

 
     
 Gardenia- Gardenya kokulu parfüm notası
 





       
 ML:35 ml.EDL / EDP:Eau de Toilette
       
    
     
       
  
 Detaylar
 
Gardenya kokulu eau de toilette. 35 ml içerir.

Parfümün içindeki Gardenya notası; bergamot, yasemin ve gül ağacı notaları ile desteklenmiştir ve genel karakter olarak Tahiti Monoi'si gibi kokar. 

Tek başına çiçeksi (floral) bir koku olarak kullanılabildiği gibi, "kokucuk" serisi içinde yer alan diğer kokular gibi onlarla kombine olarak, yani başka bir çeşidin üstüne sıkılarak da kullanılabilir. 

"kokucuk" serisi, teknik anlamda "akor" tabir edilen ve kompleks bir parfümü oluşturan katmanlardan oluşur. Tek bir notanın kokusunu taşırlar ve bu özellikleri nedeniyle başka kokuların üzerine sıkılmaya uygundurlar. 
 
Ürün fabrikasyon olarak değil, el ile üretilmiştir.
Genel olarak "eau de toilette" formundaki kokularda konsantre parfüm miktarı %6-8 arasında değişmesine rağmen, 
"kokucuk"lar en az %12 parfüm konsantresi içerir; bu nedenle şaşırtıcı derece kalıcıdırlar.
Kutusuz olarak şişe ile satılır.



kargo talihliye aittir.
şubeden gönderimi yapılacaktır

21 Şubat 2012 Salı

ojeleşelimmm miiii :)))

merhaba kızlarr

bardaklaşma etkinliğine katılan var mı aranızda mutlaka katılan yada duyan vardır
hepimiz ikişerli olarak seçildik ve seçilen iki kişi birbirlerine bardak içinde minik hediyeler yolladılar
benim bardağım hazır arkadaşıma yollucam

bende şöyle bir etkinlik düzenlemek istiyorum isteyen herkes katılabilir.
5 er adet en sevdiğimiz ve en beğendiğimiz ojeyi hepsi birbirinden farklı renkler olsa tabi iyi olur birbirimize yollayalım 
göndermeden önce bana resimlerini yollarsanız hem sizi hem hediyenizi blogumda yayınlayabilirim

katılım herkes içindir katılım az olsa bile önemli olan herkesin hediye alması lütfen yollayamayacak unutacak ciddiye almayacak olanlar katılmasın

son katılım süresi 21 mart ben size kimin kime çıktığını bildireceğim


sorular için elf_ahmt@hotmail.com

lütfen alta katılmak istiyorum diye yorum bırakın ve mailinizi bırakın size ulaşmam için


etkinliği duyurursanız çok sevinirim


bu linkten dururabilirsiniz


http://glitterwomen34.blogspot.com/2012/02/ojeleselimmm-miiii.html


sevgiler






kokucuk çekilişinin kazananı cicikan :)))


  1. airlikfeer 2 hak
  2. Jasmin 3 hak
  3. nuraycavus 3 hak
  4. cicikan 3 hak
  5.   cangz 2 hak
  6. ereknur 2 hak
  7. lenaenes 2 hak
  8. KahVeSeveR 3  hak
  9. Damla (Sweepstake Lover 3 hak
  10. neber 4 hak
  11. kampanyainsani 2 hak
  12. tefafuk_tuba 4 hak
  13. unuttum 2 hak
  14. ece 3 hak
  15. undenied 2 hak
  16. pelin 4 hak
  17. ibalci32 2 hak
  18. demetemre 3 hak
  19. z_ozgnl 3 hak
  20. saliha 4 hak
  21. Gülsen 1 hak
  22. aysel çınar 2 hak
  23. Sevgi Sevdalısı 3 hak
  24. Melek Niyaz 3 hak
  25. ASLI 4 hak
  26. suzan7814 2 hak
  27. KUMRAL28 3 hak
  28. Ayşe 2 hak
  29. kübra 1 hak
  30. Ceyda 3 hak
  31. smyrnian 2 hak
  32. paşam41 2 hak
  33. ceylis 4 hak
  34. Nur 2 hak
  35. reyhane 2 hak
  36. light pink 2 hak
  37. aylin 3 hak
  38. ESRA ERGEN 4 hak
  39. berna 3 hak
  40. funda 2 hak
  41. Neşe Kılavuz 4 hak
  42. Özlem 3 hak
  43. oğuz akdeniz 2 hak
  44. zuzu oldum ben =) 3 hak
  45. Nurcan 2 hak
toplam 120 hak

veeeeeeee



Sonuç:
9Powered by RANDOM.ORG

cicikan 3 hak la kazandı
tebrikler




19 Şubat 2012 Pazar

gabrini terracotta 23 nolu tekli far aşkım :))

merhaba
bu fara bayılıyorummmm
tek kelimeyle
nerdeyse devamlı kullanıyorum bu aralar sürümü kolay
pigmenti harika ben tek başına kullanıyorum
ve gayet uygun fiyata ama uzun gidecek bir ürün sömürrmeme ramen üzeri bile bozulmadı :))
6,5 tlye almıştım diye hatırlıyorum daha bir çok rengi var ama ben en çok altın gümüş toncu olduğumdan bu arkadaşı kaptım

estee lauder pure pops lip gloss

merhaba kızlar
bu ürün çok zamandan beri çantamda arada bir kullanıyorum
ama pek hoşlanmıyorum
içinde küçük simler var yani bariz sim bu hoşuma gitmiyor
sıkmalı olduğundan hep ayarlayamıyorum çok sıkıyorum
parlaklık iyi ama yapış yapış estee lauder olmasına ramen
yani avon ve oriflamede yaşamadığım pek çok rahatsızlığı bu üründe yaşıyorum ve kullanasım gelmiyor
bitsin diye kullanıyorum
tadı yok koku idare eder walla bazen parası çok diye ürünler iyi olcak kaidesi yok verdiğim parayla bi sürü glos alırdım



16 Şubat 2012 Perşembe

çekiliş sonucum değişti


mrb kızlar çekiliş sonucum değişti çünkü kazanan kişi bana dönmedi 1. oya da dönmedi
2. talihli betty boop kazandı bilgilerini elf_ahmt@hotmaile bekliyorum

senin bilgileri bekliyorum cnm
mailde yolladım
sevgiler