31 Mayıs 2012 Perşembe

PASTEL PARFÜLÜ OJE TARÇIN KOKULU :))





ÖN GÖSTERİM EFENİMMM BAYILDIMMMM !!!!!!!!!!!!!!!!!!


GÜNLÜK BİR MAKYAJIM :)

kullandıklarım


gabrini terracotta 23 nolu tekli far 

emily göz kalemi

loreal rimel mega volume collagen rimel

   







ORİFLAME Liselotte Watkins El Kremi


merhabalar
oriflamenin bazen bu tarz kolleksiyon ürünleri oluyor ve bulduğunuz an kaçırmamak lazım çünkü devamı olmuyor genelde
bu setin ambalajlerını çok beğenmiş ama sadece el kremi duş jeli ve vücut losyon setini çok uyguna almıştım.
ama aslında gözüm makyaj çantasında kalmıştı :( onu alamadımmm 
bu el kremi için söyleyebileceğim çok bir atraksiyon yok. :)
hoş bir kokusu var hafif formüllü ve görevinni yerine getiriyor diyelim :)
zaten kendileri ambalajı nedeniyle veimdeler ama kullanılabilinir ve güzel bir ürün
halasahib olabilirsiniz 9,90 tl



29 Mayıs 2012 Salı

Avon brazil beat body losyon



merhabalar
zirilyon adet losyonlarımdan biri daha :)
efenim ben bir adet losyona bağlı kalamadığım içiin bi onu bi bunu kullanırım
buda arada bir sıra geldiğinde kullandıklarımdan biridir.
yoğun simli gibi duruyor ama sürülünce hafif simli gözüküyor kavunumsu meyveli bir kokusu var hafifi kokuyor ve bi süre sonra kayboluyor 
yağsız hafif yapıda çabuk emiliyor 
velhasıl beğendim kendilerini ama artık katalogda olmayan bir ürün 
sevgiler


KALYON tırnak ve tırnak eti bakım yağı



merhaba arkadaşlar
uzun zamandır post giremiyorum bilgisayarım bozuldu. işyerindende resim yükleyemiyorum zaten yeterince kızıyorlar :)) nette takılınca o nedenle biiisürü ürün birikti ama resimsizde post yapmak istemiyorum ama bu ürünü tanıtmadan geçemedim
resmi sitesinden ama çok sorun değil aynısı :)

neden hemen tanıtmak istedim ona gelelim .
trnaklarım mafolmuşştu resmen soyulma mı dersin kenarlardan kırılmamı dersin tırnak kenarından çıkan dericiklermi dersin ne ararsan var ve çok sağlıksız gözüküyorlardı hergün ocelemeden duramadığım içinde oldu sanırım. neyse ne yapayım ne yapayım diye atlatıyordum geçen gün watsonsta gördüm hem kalyonun yeni ojeleri gelmişti hemde bu tarz bakım ürünleri bunu alayım deneyeyim dedim.
daha iki kez kullanmamaramen o soyulmalar bitti tırnak kenarında kalkan dericikler kapandı 
kullanımı ise şöyle temiz tırnalarınıza sürüp iyice yediriyorsunuz masaj yaparak sonra oje sürülüyor ama dalgalanma yapıyor o ayrı 
fiyatı 2,5 tl valla süper tavsiye ederim.


BİTKİSEL TIRNAK VE TIRNAK ETİ BAKIM YAĞI
Bileşimindeki E vitamini jojoba, badem, limon, ginseng ve nilüfer çiçeği ekstreleri sayesinde tırnak ve tırnak etlerini korur, nemlendirir ve yenileyerek her zaman canlı kalmasını sağlar.

Her gün tırnak ve tırnak etlerinize fırça ile sürünüz ve masaj yaparak yediriniz.





5 Mayıs 2012 Cumartesi