31 Ekim 2012 Çarşamba

EN GÜZEL OJE BENİMM





EFENDİM BİR YARIŞMAYA KATILDIM
DESTEK OLMANIZ RİCA OLUNUR

DESTEK İÇİN TIK TIK

ekim ayının hediyesi bakalım kimin olmuşş ??

25 kişi katılmış
12. yorumla kazanan
 
 
bloğunun izleyicisiyim
merakla bekliyorum sonuçlerı :)
fulyak89@gmail.com

cnm
tebrikler

elf_ahmt@hotmail.com a adres bilgilerini rica ediyorum
sevgiler

30 Ekim 2012 Salı

essence where is the party ?

 
yazdan kalma bir günden...nar ağacımız...


 
essencenin bu ojesini bileniniz çoktur, şuan devamlı değişiyor gratisteki stand artık göremiyorum bu ojeyi bizim burda mı durum böyle anlamıyorum, bir olan bi daha gelmiyor devamlı renkler değişiyor o nedenle bulduğum hoşuma giden ojeyi yada ürünü almaya çalışıyorum açıkçası,
bu ojemizde yanar-döner mor yeşil arası bir renk ve ben sevdim.
kuruma hızı iyi kıvamı iyi boyutu minik ama ojeyi bitiremiyorum zaten ben bu boyutta olmasınıda tercih ederim bulursanız alın derim
sevgiler
 



flormar duo 2x chrome oje


flormarın göndermiş olduğu paketten çıkan merak ettiğim bir seri olan, bir türlü kioksa vakit bulup gidip sahip  olamamıştım.
bu ojeyide sürdüm resminiçektim evde kaybettim yahu :( bulamadım numarasını yazamadım.
süper kuruma hızı var rengi altın yoğunluklu yeşilimsi yanar döner rengi var ,2 katta opak oluyor çoğu oje gibi ve ben china glazenin şu yeni çıkan serisine benzettim, en aından china glazenin tüm serisine sahip olamasakta flormarın bu serisinin altta kalır yanı yok diye düşünüyorum.
ve türk markalarından böyle değişik renkler görmekten mutluluk duyuyorummm
sevgiler






makyaj bloğumun hediye çekilişi

http://www.makyajblogum.com/2012/10/hediye-cekilisi.html

29 Ekim 2012 Pazartesi

BLOĞUM 1 YAŞINDA :))

merhabalar
evet 2011 kasım ayında katılmışım aranıza arkadaşlar,
İlk blogları keşfedişim Makyaj Günlüğünü incelerken oldu.
Tavuskuşu makyaj diye resimleri aratmış Makyaj Günlüğüne yönlenmiştim.
sonra bende yazmaya karar verdim.
bu bir yıl içinde neler neler oldu kimlerle karşılaşmadım kii
hem kedi hayatımda , hem blog yaşantımda çok dğişiklikler
güzellikler bazende sıkıntılar oldu,
ama iyiki yazmaya karar vermişim diyorum.şimdi 354 kişilik bir ( arkadaş çevrem diyorum sizlere :) )var.
blogger arkadaşlarım var, bir ojeyi bir rimeli uzun uzun anlatacağım , yeni bir makyaj malzemesi gördüğünde yada yeni bir ürün çıktığında benim gibi heyecanlanan kişiler var, bazen dertlerimi sıkıntılarımı anlatabileceğim yüzünü görmesemde beni dinleyen ve bana değer veren insanlar var.
nimostylo , naslı , dbms deryam, meltemcim, ojeperest yeşim,oje sandığı, aswangın köşesi , güzellik kazanı arzu,irem özker,mavi ojeli kız.... daha sayamadığım nice blogerler
iyiki varsınız iyiki yazıyorsunuz, iyiki beraber birşeyler paylaşıyoruz.
seviyorum sizleri :)) umarım sizde beni :)

m.a.c pigmetler altın,bronz,beyaz

 
 
bir süre önce önce aldığım bir türlü kullanmaya fırsat bulamadığım ürünlerdi çekmece beklediler,
bir kısmını kaba aktardım llanabileceğim kadar geri kalanı satıldı.çünkü çünkü asla bitiremeyeceğim boyutttalar 7.5 gr :) 3/1 i bana ohooo nekadar gider, gratisten aldığım seyahat boy ürün taşıma kapları işime yaradı en sonunda yani.



bir kez makyaj yaptım şimdilik bayram günü sadece bronz olanı sürdüm.
çok kolay dağılıyor baza maza gerek yok hopp renk anında gözünde :) ama kullanımı zor benim için zor yani palette ürünleri tercih ediyorum bu nedenle illa fazla yada az alıyorum bulaştırıyorum dikkatli ve becerikli olmak lazım bunları kullanmak için.

akşama kadar aynen dağılmadan çizgilenmeden uçmadan kaldı gözümde herhengi bir sorunda yaratmadı. gözlerim hassas çoğu ürün baş, göz ağrısı yapıyor, yapmadılar

kullanabilirim bu gr nedir ohoo bitirebilirim diyen tavsiyemdir.
şuan fiyatları nedir bilmiyorum m.a.c göz kalemlerinde gözüm var açıkçası araştırmadım.


ekm ayının hediyesi için tıkla


EKİM AYININ HEDİYESİ SENİN OLABİLİR HAYDİ BLOGUMA GELLL :))) http://glitterwomen34.blogspot.com/2012/10/ekim-ayinin-hediyesi.html



EKİM AYININ HEDİYESİ SENİN OLABİLİR HAYDİ BLOGUMA GELLL :))) http://glitterwomen34.blogspot.com/2012/10/ekim-ayinin-hediyesi.html

çekiliş var

facebook hesabım isteyen ekleyebilir

https://www.facebook.com/#!/elif.yuzbasioglu.7


http://beautygoretheladylicious.blogspot.com/2012/10/cekilisme-katilin-no2.html

28 Ekim 2012 Pazar

ELF Studio Blush Giddy Gold-Dbms Trend

dbms kozmetik deryacımdan aldığım bir ürün
bayıldım tek kelimeyle, ilk elf ürünüm rengi baştan biraz korkutsada iginç bir renk geldi gözüme ama bana çok yakıştı,tabi ben öyle düşünüyorum he he :)
yumuşacık formda, kolay dağılıyor uçmuyor , fiyatıda gayet uygun 17.5 tl idi.









blog satışı

 
too faced ıce cubes üst kısmı denenmiş alt kısım hiç kullanılmamış 15 tl


 
benefit deneme boy ürünler tanesi 7 tl
üçü 15 tl
 
dandelion allık
posetint allık ruj
that gal makyaj bazı
birer kez denendiler
 
 
1 ADET DANDELİON ALLIK KALDI ELİMDE 7 TL

 
tam boy urban decay krem allık ındıcent renk allık 15 tl denendi
 

 
kutusunda urbandecay tamboy göz kalemi 10 tl

 
kullanılmamış 40-42 beden uyumlu palto 10 tl SATILDI

 
kullanılmamış kürk pelerin 40-42-44 beden uyumlu

rareblosom Kişisel Bakım Seyahat Kiti

 
hazır lilakutuda %40 indirim varken ve böylesine güzel bir kit varken alayım dedim.
26 tl ye aldım içinde bulunanlar aşağıda resimde gözüküyor bir çok ürün hakkında bilginiz olabilecek ölçülerde yeterli ürün var. henüz kıvamlı ayak bakım yağı ve gündüz kremini deneme imkanım oldu ürünleri ayrı ayrı yorumlamayı düşünüyorum.
 
bu cicilerde lila kutudan hediye testerler rebul kolonyaları sevdim yahu :)
siyah maskede denenmeyi bekliyor ama tek kullanımlık nemlendiricileri kullanma taraftarı değilim.

 
 



loccıtane Verbena El için Krem Jel


limangoboxun içinden çıkmıştı.
denediğim ilk loccitane ürünü oldu.kokusu acı portakal kabuğu gibi geldi burnuma severim bu kokuyu, el kremi kullanmaktan nefret ettiğim için uzun zamandır denemek istememiştim, ama yanılmışım aslında ellerimin neme çok ihtiyacı var kuru bir cildim ve bir bebeğm var devamlı yıkanıyorlar.
ama el kremlerinin çoğunda yaşadığım o gitmeyen yağlı hissi yaşarım diye denemedim ama bu başka bir şey yahu :) formülü çok değişik ve hafif, 1 dk sonra emilmiş ve kaybolmuştu . ama nemlendirmesi yeterli gelmedi benim cildime tabiki . gün içinde birkaç kez uygularsam iyi olacak diyorum almayı düşünebilirim.
sevgiler




30 ml 21 tl
Terlemeyi azaltan ve şişme hissini ortadan kaldıran bu eşsiz jel uygulandıktan sonra ellerin üzerinde mat, pudramsı bir doku oluşturur. Organik mineçiçeği özütü, yatıştırma ve emilme için tapyoka pudrası ile zenginleştirilmiş bu jel, uygulandığında eller kuru ve serinlemiş hissedilir. Mineçiçeği özütü, portakal, sardunya ve limon ağacı özütleri hem erkeklere hem de kadınlara cazip gelmektedir.


27 Ekim 2012 Cumartesi

urban decay deluxe shadow box

 
merhabalar...
 
bu paleti uzun zamandır kesiyordum, sonunda aldım :)
gittigidiyordan daha öncede alışveriş yaptığım pudra777den aldım 115 tl
paletin yanında şu çok bilinen far bazındanda var seyahat boy :)
ve daha önce sürüp sürüp bir verim alamadığım çok sevip bu nedenle kullanmadığım bir farda denedim kiii amannn sonuç hakkaten müthiş orjinal boyunu edinmem gerek diyorum.

 
paletin bi kendisi kadarda aynası varki çok güzel bir durum
aplikatörlerden hoşlanmadım. kullanmayı düşünmüyorum.bir iki farcık daha koysalarmış yerine keşke :)) bulduk ya fazlası olsun.



swatchlar bazsız yapılmıştır.sürümleri yumuşak dağıtımları kolay , kalıcılık çok iyi dağılmadan uçmadan bazsız durdular, bazla daha denemedim.




pembe , mor çok kullandığım renkler değil ama aralara geçişli meçişli serpmek için düşündüm ortadaki altın sarısı faworim





bu üç renkte çok severek kullanacağım renkler




bana bu tonlar çok gidiyor ama çok bayılmıyorum nedense ama günlük kullanacağım renkler

gittigidiyor pudra777 den aldım link altta
sahip olmak için tık tık

23 Ekim 2012 Salı

rareblossom onarıcı saç bakım jeli


merhabalarr
lila kutudan çıkan deneme boy üründü, 3 kez kullanma şansım oldu çünkü bitti :)
saçlarınızı yıkadıktan sonra havluyla fazlalık suyu alıp bu ürünü saç derisine ve saça masaj yapıp yediriyorsunuz, sonra doğal kurumaya bırakıyorsunuz.
saçlarımı kolay taranır hale getirdi yağ değil jel olduğu için yağlı his bırakmıyor kuruduktan sonra ön kısımlara fazla sürdüğüm için azıcık kalıplaşma oldu gibi hiisettim ama tarayınca düzeldi
saçlarım yumuşak oldu. elektiriklenmeyi çok süper önledi diyemiyorum ama büyük boyunu alıp kullanmak istiyorum


100 ml 22,80 tl indirimli fiyatı lilakutudan sahip olabilirsiniz uzun süre kullanımındaki etkisini görmek lazım bu tarz ürünlerin diyor ve ürünü rareblossom sitesindeki tanıtımına bırakıyorum..





Onarıcı Saç Bakım Jeli(RB-63-100)
3D matrix teknoloji
rareblossom organik sertifikalı Onarıcı Saç Bakım Jeli, 3D Matrix teknolojisi kullanılarak özel olarak formüle edilmiştir. 3 boyutlu yapı saç telinde koruyucu bir film tabakası oluşturur. Bu yapı sayesinde aktif maddeler yavaş salınır ve böylece uzun süreli etki sağlanmış olur. Saç derisi zamanla yaşlanma ve çevresel etkiler ile nem kaybeder ve kurumaya başlar. rareblossom Onarıcı Saç Bakım Jeli cildin kaybetmekte olduğu nemi yapısındaki amino asitler ile geri kazandırır. Multivitamin bitki kompleksi sayesinde saçı korur ve dökülmesini önler. Ribose’un enerji verici ve pancarın (Beta vulgaris) uzun süreli nemlendirme etkisi ile saçı kökünden ucuna kadar gün boyu derinlemesine besler, onarır ve güçlendirir. Elektriklenmeyi önlerken saçın kolay şekil almasını sağlar.

22 Ekim 2012 Pazartesi

alix avien 157 pastel tarçın kokulu topcoat

 
kırmızı ojeyi çok sevdiğim söylenemez kırk yılda bir sürerim.
elimdeki sanırım 2 tane kırmızıdan biri bu alix avien 157 oda simsiz olsa zaten bende olmazdı.
yapısı epey sulu tam rengini tek başına 3 katta veriyor, ben 2 kat üstüne daha canlı olsun daha simli olsun diye pastelin ayılıp bayıldığım tarçınından ekleyiverdimm sonuç çokta güzel olduu