3 Şubat 2013 Pazar

bitenler



merhabalar
aslında bir sürü ürün daha bitti ama saklayabildiklerim bu kadarı ambalajları direkt atma alışkanlığım var :) ama artık saklayabildiğimi saklıyorum bitmiş ürünlerle ilgili daha çok fikir ediniyoruz neticede.


avon simpley delicade hijyenik yıkama jeli : günlük bakımımda her zaman yerini alıyor avon, oriflame marka pek sorun değil bu üründen 2 adet siparişim vardı güzeldi ama sanırım bu yok artık arada indirim broşüründe görürsem yine alırım.

rare blossom yüz peelingi, kıvamlı ayak bakım yağı, söğüt kabuğu özlü yüz toniği : bunlar hep aldığım seyahat kitinden çıkanlar genel olarak hoşlanmadım ben bu markanın ürünlerinden yada cild tipime uygun olanlar elime geçmedi peeling yüzümü kızarttı, tonik güzeldi ama evdeki toniğimden ekstra bir güzellik sağlamadı. kıvamlı bakım yağı güzeldi ama üretimden kaldırıldı. nemlendiricileri vardı kokularından çok rahatız oldum sürdüm cildim emmedi.

rareblossomun saç ürünlerinden kullandım onlar işime yarayabilirdi ama ulaşmanın mümkünü yok.

cosmed vanilyalı nem maskesi : ayrıntılı yazı var blogda iyi hoş ama devamını alacağım bir ürü değil yeterince nem sağlamadı.

otacı argan yağlı serum : saçlarımın ucuna bile sürsem günlerdir yıkanmamış yağlı görüntü veriyor ancak evde uygulanır ve yıkanır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...