7 Şubat 2013 Perşembe

Catherine Arley ve müşteri memnuniyeti :))

Merhabalar az önce mail kutuma gelen bir maili paylaşmak istedim..
..............................................................................................................................................................
Değerli müşterimiz,

Öncelikle Catherine Arley olarak dünya çapında  25’den fazla ülkede beğeni ile 32 yıldır tercih edildiğimiz için büyük memnuniyet duyuyoruz ve siz tüketicilerimize bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ediyoruz.

www.catherinearley.com üzerinden Alış Sepeti oluşturduğunuz ancak siparişinizi tamamlamamış olduğunuz bilgisi sistem tarafından rapor edildi. Siparişinizi herhangi bir neden ile bizim tarafımızdan kaynaklanan sebep dolayısı ile bitirmemiş olmanız halinde sizlere daha iyi hizmet verebilmek adına bizlere geri bildirim yaparsanız memnun oluruz.

Sizlerden en kısa sürede haber almak dileği ile..

............................................................................................................................................................

Siteye üye olmuş bazı ürünleri sepetime atmış fakat renk uyarmı uymaz mı araştırayıp deyip bırakmış satın almamıştım.
Şimdi tarafıma bu şekilde bir mailin gelmesi çok hoşuma gitti ve ilk defa bu şekilde bir mail aldım kendilerini tebrik ediyorum, sizlerlede paylaşmak istedim.



1 yorum:

  1. evet çok ilgililer müşteriye yönelik böyle minik şeyler insanı sevindiriyor..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...