25 Mart 2013 Pazartesi

Lush gezisi part-6 makyaj kozmetik :)



 
Mağazada dikkatimi oldukça çeken bir bölümde elbette bu kısımdı :) bir çok tester denedim, makyaj ürünlerinin ambalajları hep aynı renkler çok canlı cıvıl cıvıl kimi mat kimi benim sevdiğim gibi booll ışıltılı ama simli pullu değil ışıltılı.


 
Turuncu renk rujumuzuda sürdük turuncu :) bu renge bu ara bir arızaya bağlama durumum var nerde turuncumsu görsem alıyorum ama bu ruj tam turuncuydu.

 
Fiyatlar biraz daha makul olsunnnn , indirimde yakalamak gerek.

 
Sezgisel göz farı Allahım bir gün penim olacak mutlaka mutlaka almalıyım dediğm bir ürün oldu o nasıl ışıltı o nasıl görünüm anlatamam





 
İsimlerde çok hoş değişik ruh hallerini anlatıyor hoş bir detay ve akılda kalıcı oluyor bu sayede ürünlerin kullanım süreleri 14 ay kadar.

2 yorum:

  1. Çok güzel cıvıl cıvıl görünüyor, zaten bende bayılıyorum lush a, bayıldım, orada olmak bile insanın içine bir neşe katıyor değil mi?

    bu arada bloğumda çekilişim var katılırsanız mutlu olurdum:)

    www.alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. ben de çok beğendim bunları, hatta 3 renk de seçtim kendime indirim falan olursa alacağım..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...