31 Mart 2013 Pazar

ısabella dupont l257 ruj - evoria


 
Gittigidiyordan evoria isimli satıcıdan ( kendi internet siteleride var ) ama ben genelde gittigidiyoru tercih ediyorum güveniyorum, aldığım rujlardan biri ve ilk ısabella dupont markası ürünüm.
 

 
Bu aralar kavuniçi narçiçeği renklerine takılmış durumdayım, rengini görür görmez alasım geldi, ayrıca bu markayı çok merak ediyordum, fiyatlar çok uygun 7.90 tl idi bu ruj. Göz kalemleri, farlar, rimeller ve allıklar da var idi ama elimde çok ürün var denemek maksadıyla bile almayacak kadar almadım. Ruj iddalı ama tabiki bu şekilde kullanmam çok daha hafif sürerek kullanabilirim.
Kargo 3-4 güne ancak gelsede hem kargo ücretimi ödemişler, hemde yanına bir hediye ruj göndermişler.Bana bu alışveriş çok karlı oldu.
 

 
Evoria biraz geç yolladın kargomu ama hem düzenli paketleme, hem hediyen, hem ürünlerin güzelliği ve kargo ücretim için teşekkür ediyorum.

 
Arkadaşlar ikimizdende sevgilerrr  :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...