21 Mart 2013 Perşembe

urban decay oz glinda palet :)

 
Uzun zamandır swachlarına bakıp bakıp bayıldığım, özellikle Aura ve Oz renklerine öldüğüm palet sonunda geldi :)

 
yukarıdakiler Tornado, Aura, Magic
alt sıradakiler  Illusion, Oz, South

 
Paletin yanında Rockstar göz kalemi ve Glinda isimli kalem rujda bonus geliyor . Paleti 18o tl ye aldım tek göz kaleminin şu sıralar 60 civarı trde satıldığını düşünürsek fiyatı gayet iyi :)







                        Farlar gayet pigmetli , hemen renk veriyorlar , Tornado pırıltılı koyu mor rengi, Aura ölüp bittiğim yanar dönerli yarı pembe yarı mavi dönerli bir renk ki böyle bir farı şimdiye kadar ılı görmedim. Magic altın pırıltılı açık mor renk pembe gibi birazda,,
 Illusion altın-şampanya rengi. Oz ikinci favorim pullu gümüş-pullu altın rengi bir far. South  kahverengi metalik bir far.




http://dukkanlar.gittigidiyor.com/SweetiSh/ ürünü gitti gidiyordan http://dukkanlar.gittigidiyor.com/SweetiSh/ satıcısından aldım çok tatlı bir bayan her soruma cevap verdi. Aldğım ürün orjinal.... ve güzel ürünleri var dükkanında bir göz atın derim essencenin eski ve yeni kolleksiyonlarını ve the balm ürünlerini bulunduruyor. Daha birçok marka ve ürün görebilirsiniz.

sevgiler :))

2 yorum:

  1. bayıldımmm ♥

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel canım. Bende çok beğendim bu paleti.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...