22 Nisan 2013 Pazartesi

biten ürünler :))

 
Merhabalar !!
Son zamanlarda bitirdiğimiz ürünler bunlar, bir inceleyelim.
Aubrey organik şampuan ve saç kremi lila kutudan çıkmıştı sonra bir alışverişimde kendimde istemiştim. Böylece epey deneme imkanım oldu şampuanı sevemesemde saç kremini sevdim. Şampuan saçlarımı karıştırdı, gıcır gıcır hissi ve kokusunu sevmedim, saç kremi o kadar yoğun ki sulandırıp kullanmak zorunda kaldım, ama yumuşacık yaptı saçlarımı sadece kremi alabilirim.
Pikobela ve ayıcıklı ürün gratisten bebiş için alındı saç, vücut yıkama jelleri denemek için indirimde aldım idare ederdi, bir daha özellikle ayıcıklı olanı almayı düşünmüyorum acayip bir yapısı ve kokusu var sevmedim.

 
Dalin şampuan devamlı kullanıyoruz. Doa hindistan cevizi katı yağ artık favorim zaten, oriflame feminelle hijyein köpükdeğişik bir üründü köpük temizleme jeli güzeldi ama kullanımı zor geldi.
oriflame swedish spa inceltici jel gayet güzeldi bir tane yedekteki açıldı bile...
 
sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...