7 Nisan 2013 Pazar

bitenler :)

 
Oh stoklar bitiyor, bebişin ürünlerinin bir kısmınıda kullanıyorum :)
johnson baby bed time bebe yağı yina alacağım ürünlerden. ama elimde avon bebe yağı var sonra.
dalin bebe losyonu bebişe sürdük bitirdik. Çok çabuk emiliyor yağlı hissi yok.
gratis duş jeli idare ederdi bir daha almam.
doa kozmetik katı hindistan cevizi yağları her hafta 1 adet kullanıyorum, yine yine alınacak.

 
loccitane deneme boy şampuan , saç kremi verbana serisi bayıldım temizlemesi, kokusu kalıcılığı ve saç kreminin verdiği yumuşaklık harika almayı düşünüyorum.

 
dairy fun kakaolu banyo pudrası bebişi 5 kez yıkadım.
kihels numune yüz kremi gerçekten güzel nemlendirdi, fiyatları inirim filan ola tam boy almayı düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...