6 Nisan 2013 Cumartesi

kajal kozmetik günün makyajı

 
KAJAL® Selective Waterproof Eyeliner 04 numara ulaşmak için  tık
 
sürümü oldukça güzel, çıkarması biraz zorladı diyebilirim.
Renk çok hoşuma gitti. akma yapmadı. Böyle genelde zorlanarak eyeliner çeken ben daha rahat çekebildim bu sefer.
 
Eskiden ne mor ne turuncu renkleri kullanmayı düşünmez kendimi turuncu bir allık veya ruj sürerken hiç tahmin etmezdim. Mavi, pembe favorimdi o kadar :)


 
Kajal bb krem ise yapı olarak çok koyu kıvamlı değil, daha sulu gibi biraz zor yaydım elimle yedirdim, ama biraz zaman geçince hiçbirşey kullanmamış gibi yüzüme oturdu aydınlık bir hava verdi. YOğun kapatıcılığı olduğu söylenemez ama benim için yeterli oldu.
 
ulaşmak için tık tık.
 
Saçlarımı sarıdan turuncumsu bu mangoya çevirdiğimden beri artık turuncu allık ve türevlerine hele ki muhakkak turuncu , kavuniçi. narçiçeği rujlara döndüm ve kendime yakıştırıyorum bilmem sizler ne dersiniz ?

Genelde günlük makyajım bu kadar hatta daha az oluyor çok zamandır. Far sürersem allık ruj kullanmaz oldum.

 
Kullandığım ürünler
kajal bb cream
kajal göz kalemi
oriflame kapatıcı
sleek allık paleti
essence allık fırçası.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...