13 Nisan 2013 Cumartesi

MORE THAN SOAP Manikür - Pedikür Tuzu - Siyah Kuş Üzümü & Mürver

satın almak için tık.tık.






Lila kutudan çıkan muhteşem kokan, bir ürün
suya atıyorsunuz. köprüyor ve eriyor. Efervesan tablet gibi :) sonrada elinizi suya sokup yada ayağınızı o suyla ovalıyorsunuz.




En azından ben o şekliyle kullandım. tırnaklarımı törpüledim. sonra başka işlem yapamdan bu suya soktum 5 dk. kadar ovaladım tırnak diplerini ittim. vs. çıkan sonuç gayet güzeldi.



More than soap ürünlerini merak ediyorum.Bu ürünün kutumdan çıkması çok hoş oldu.
Ürün 26 tl 4 manikür 1 pedikür tableti içeriyor. Fiyatı gayet iyi lila kutu kargo ücretsiz ve verdiği hizmet aşikar.


Hiçbir Petro-kimyasal madde ya da sentetik kullanmayız ve ürünlerimiz kesinlikle SLS (sodyum laureth sulphate) içermez. Ürünlerimiz %100, %98, % 95 oranında doğaldır.
Ürünlerimiz hayvanlar üzerinde test edilmediği gibi süt, yoğurt ve balın dışında hayvansal madde de içermezler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...