23 Nisan 2013 Salı

raen bitkisel ıhlamur ve gül özlü sabunlar

 
Raen'in şimdiye kadar 3 ürününü kullandım. Ihlamur ve gül bitkisel sabununu ve bal şampuanını.
 
Ihlamur sabunu bitti resim çekmeyi unutmuşum, sitede hassas ciltler için yazmakta, sabunun içerisinde hakiki ıhlamur bitkisi bulunmaktaydı, evet güzel duruyor ama yüzümü yıkarken rahatsız oldum. Hassas ciltlere uygun bir ürün benim kuru olan cildimi dahada kuruttu. yüzüme yaramadı bir daha almayı düşünmüyorum.
 
 
Yukarda resmi bulunan gül sabunu ise tüm cilt tipleri için kullanılabilir, cildimi kurutmadı güzel temizledi, üründen memnun kaldım. Markanın diğer sabun çeşitlerindende ara ara denemeyi düşünüyorum. Fiyatları 12 tl gayet uygun oldukça uzun süre gidiyorlar.
 
 
2005 yılında İstanbul'da kurulan Raen, bitkisel bakım ürünleri üreten kalite ve özen odaklı %100 yerli butik bir firmadır. Raen ana fikrini isminden almaktadır. Eski Latince'de "oran ve miktarını belirtmek" anlamına gelen "Raen" firmamızın temel ilkesidir.



Aşağıdaki linklerden ürünlere ulaşabilirsiniz :

Bitkisel Ihlamur Sabunu    Bitkisel Gül Sabunu   Bitkisel Bal Şampuanı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...