29 Nisan 2013 Pazartesi

Revlon diamond lust farlar ve sleek rose gold allık





Merhabalar, revlon diamond lust farları nette gördüğümden beri delicesine istiyordum. Bütün seriyi aldım :) istek listemden silindiler sonunda. Swetish in gitti gidiyor dükkanından alışveriş yaptım.




Ürünleri kullanarak yapmış olduğum makyajım, Sleek rose gold için nars orgasmın dupesi deniliyor birçoğumuzun bildiği gibi, henüz nars orgasm elimde yok internetten swachlarına baktığım kadarıyla epey benzerlik göstermekte ve ama almayı düşündüğüm nars süper orgasm.




Sleek rose gold allık dbms trend deryenın dükkanından aldığım bir ürün, renk vermesinden tozutmamasından gayet memnunum, renginide çok beğendim. Sleek far paletimde vardı ama gözlerim çok hassas ağrı ve kaşıntıya sebeb oldu far harici allıktan ve elimdeki 3lü allık paletinden gayet memnunum, birkaç parça ürünü daha aklımda sipariş verdim bekliyorum.






Soldan sağa revlon diamond lust 105 Plum Galaxy  revlon diamond lust Starry Pink 110 ve sleek rose gold allık


Farların pigmentasyonu bazsız bu şekilde kazır gibi almak zorunda kaldım ve bazsız kullanmak pek mümkün değil göz altlarına sim dökülmeleri oluyor. Çoook başarılı bulmasamda bu tarz ışıltılı ürünleri sevdiğimden katlanarak kullanacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...