9 Mayıs 2013 Perşembe

Avon Colourtrend Kalem Rujlar

 
Avonun göz kalemlerini ve rujlarını denemeyi seviyorum, böyle değişik ürünleri almaya çalışıyorum, fiyatı da oldukça uygun geldi 2 rengini almaktan kendimi alamadım.
 
Kapları fiyatlarına göre gayet güzel, ama ürünü çıkartırken biraz zorlandım. Rujlar mat bitirişli renklerini hemen veriyorlar, epeyde kalıcı sayılırlar. Coral you çok merak ederek aldığım bana bir o kadar yakışmayan bir renk oldu üzüldüm. Yine indirimde filan yakalarsanız edinin derim.
 
sevgiler.
 

                                          Üstteki Coral You, alttaki  Later Think Fast Pink

2 yorum:

  1. Bu ruju ben de denemek için aldım, çok ucuzdu. Renk konusunda kesinlikle yanıltmıyor, kataloktaki rengi birebir veriyor. Ama kalıcılık konusunda sana katılmıyorum kesinlikle. Elimin değmesiyle çıkması bir oluyor. Bunu olumsuz bir eleştiri olarak yapmak istemiyorum, sonuçça ürünün fiyatı belli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet fiyatına göre gayet iyi sayılır. ben sabah sürüp çay kahve içmeme ramen elimdeki ürünlere göre ! kalıcı diyorum. Sabah sürüp akşama kadar kalan bir ruja henüz rastlamadım gün içinde 2 kere tazeleme gerektiren bana göre iyi sayılır :) sevgiler

      Sil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...