4 Mayıs 2013 Cumartesi

Avon glimmerstick diamonds göz kalemleri - Avon glimmerstick chromes göz kalemi

 
Avonun göz kalemlerini çok başarılı buluyorum, genelde eyeliner olarak göz kapağımda kullanıyorum. Hiçbir akma bulaşma birikme yapmadılar. Simleri dökülmedi gayet güzel renk veriyorlar. Yukarıdan aşağıya Golden diamond, emerald glow, twilight sparkle diamond serisinden, night star chromes serisinden arada bir gayet güzel indirime giriyorlar tüm renkleri almak istiyorum, bir çoğu elimde mevcut bu aralar göz kalemlerine takılmış durumdayım. Özellikle böyle simli olanlarına bayılıyorum.



Soldan sağa renkler : Golden diamond, emerald glow, twilight sparkle, night star



                                                                           Sevgiler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...