16 Mayıs 2013 Perşembe

Bitenler :)))

 
Bu sıralar biten ürünlerim şöyle ; Gratisten indirimde aldığım bebek pudrası memnunum hep alıyorum, pişik olunca bebiş hemen geçiriyor ara ara kullanıyorum. Avon solutions ikili selülit kremi çok uzun süredir bekliyor çöpe gitti, doa kozmetik Hindistan cevizi yağı her hafta bir kutu kullanıyorum, mario badescu göz kremi numunesi güzeldi o kadar yoğundu ki bitiremedim bile çöpe gitti, kolonya duru devamlı alıyoruz,

 
Femfresh hijyenik yıkama jeli güzel bir jel uygun gelirse almayı düşünüyorum, rausch şampuan çok güzel kokuyordu saçlarımıda dolaştırmadı idirime girerse alabilirim, toniguy yıpranmış saçlar için saç kremi saçlarımı güzel yumuşattı ve ağarlaştırmadı güzeldi ama almayı düşünmüyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...