4 Mayıs 2013 Cumartesi

Doa kozmetik hindistan cevizi yağı soğuk pres katı yağ

 
Doa kozmetik için yazıldı çizildi, hemen hemen blogger arkadaşların çoğu alışveriş yaptı ürünleri denedi. Çok beğendiklerimizde oldu vasat bulduklarımızda, ben çoğu ürünü daha deneyemedim devamlı aldığım ürün Hindistan cevizi yağı
 
Her hafta bu ürünün yarısı kadar 50 ml olanlardan kullanıyorum. Saçıma komple sürüyorum, bütün gece bekletip ertesi gün yıkıyorum, Yaklaşık 3 aydır böyle bakım yapmaktayım. Gözlemlediğim ve etrafın gözlemlediği sonuçlar parlaklık , saç kırıklarında epey düzelme ve boyama yüzünden oluşan saç karışmaları yumaklaşmalar , düzeldi. Uzamaya yardımcı olduğunu sanmıyorum.

 
Oda sıcaklığında şu sıvı hali alıyor normalde katı halde bulunuyor, Cam kapta 5o ml alacağıma bu haliyle biraz daha uygun fiyata aldım. Kullanmaya devam etmeyi düşünüyorum, yada yine doa kozmetiğin saç uzatıcı bakım yağına geçerim. Ürüne ulaşmak için tık. tık..
 
Bazı aksaklıklar yaşatsa da doa kozmetikten alışveriş yapmayı sitesinin beni gülümseten açıklamalarını seviyorum.
 
 
 
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...