14 Mayıs 2013 Salı

Gratis Remarkably çarpıcı kızıl günlük renk koruma şampuanı

Merhabalar saçlarım kızıl değil, bakır rengi ama saç rengimin daha uzun süre kalması için koruyucu bir şampuan arayışındayken gratiste bu markaya rastladım 11-12 tl gibi uygun olduğunu görünce alıp denemek istedim.

 
Köpürmesi güzel, güzel temizliyor, rengi kırmızımsı bu şekilde olması hoşuma gitti, saç rengimi korudu diyebilirim çünkü çok çabuk akan bir boyam var ve bu sefer daha bir canlı ve kalıcı oldu. Böylece vadettiği özelliği saçlarıma yansıttı, bunun yanı sıra saçlarımı dolaştırdı kremle bile zor açar hale geldim, kokusundan hoşlanmadım ama koku çok sorun değil benim için saçlarımı dolaştırmasaydı devamlı alabileceğim bir şampuan olabilirdi.


 
İçeriğide aşağıdaki gibi, şimdilik deneyimlediğim şampuanlar arasında loccitane verbana serisi 1 numarada :) indirim filan olsada alsam sevgiler...




1 yorum:

  1. merhabalar ürünü merak ettim bende alacağım teşekkürler...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...