23 Mayıs 2013 Perşembe

Les exlusıve ozon yağı bakım losyonu


Merhabalar Les exclusive'den gelen paketteki diğer bir ürün olan ve etkilerini çok merak ettiğim diğer bir üründe ozon yağı bakım losyonu oldu.





Görüldüğü üzere birçok sorunda kullanılabilen bir yağ, bakım kreminden çok ilaç kullanacakmışım gibi geldi gözüme :) ve bazı etkilerinin doğru olup olmadığını denemek istedim. Komşu teyzemizin kolu ağrıyordu bir kaba ayırıp üründen denettirdim ertesi gün çok etkili olduğunu ağrısını geçirdiğini söyledi. Stresli olduğum bir dönemdi kol ve bacaklarımda çıkan alerjimsi kaşınan ve kimisini kaşıyarak yaraya çevirdiğim bölgelere sürdüm iyileştirme hızını artırdı kaşıntıları azalttı o günlerde gerçekten işime yaradı. Selülitli bölgelerde denedim ki bu tarz ürünleri selülit açısından değerlendirmek için bence epey zaman geçmesi gerekiyor 2-3 kutu kullanıp tam bir kanıya varabilirim, ama ilk gözlemler cild çok güzel emiyor, yağlı his bırakmıyor, kokusu güzel, ipeksi denilen bir cilde kavuşuluyor ve bu his ertesi güne kadar devam ediyor ve çok hafifte olsa toplanma görebildim.





Tek eksi yönü 100 ml oluşu ve şuan 99 Tllik fiyatı. İndirime girerse sadece selülitlerimde kullanılmak üzere alabileceğim bir ürün, epeyini kullandım az miktarı bile güzel yayıldığı için sabah, akşam selülit sorununda kullanılsa 1-1.5 ay gidecek ürün var.

Sevgiler...


1 yorum:

  1. Bende denemek istedim gerçekten işe yarıyorsa ümit vaadeden bir ürün:))
    Özellikle alerji yaralarını geçirmesi çok hoşuma gitti:)

    Bize de bekleriz:) http://bazenar.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...