11 Mayıs 2013 Cumartesi

Lila kutu alışverişim - Raen Hindistan cevizli Saç kremi

 
Merhabalar
Saç kremim bitmişti yeni bir saç kremi arayışındayken, raen hindistan cevizli saç kremini enemek istedim. Daha öncede ürünlerinden genel olarak memnun kaldığım bir markadır raen, sitesinden almak yerine aynı fiyata hem kargosuz hem hediyeli lila kutudan aldım. Lila kutu alışverişlerini seviyorum, kutusu, renkliliği, kargo ücretinin olmayışı ve hediyeler beni alışverişe çekiyor.

 
Raen saç kremini 1 haftadır kullanıyorum, benim saç kreminden beklediğim en önemli özellik saçlarımı yumuşak yapması ve rahat tarama sağlaması ve saçımı ağırlaştırmaması tabi kokusu da önemli. Kokusu buram buram olmasa da hafif Hindistan cevizi kokusunu alıyorsunuz. Ama saçlarımı yeterince yumuşak yapmadı ve zor tarayabildim ekstra açıcı ürünler kullanmam gerekti. Tabi ki bu tarz ürünler her bünyede farklı etki göstereceğinden merak ederseniz almanızı tavsiye ederim, ama benim gibi boyalı saç kremsiz dolaşan zor taranan saçlarınız varsa yeterli geleceğini düşünmüyorum. 
 

 
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...