9 Mayıs 2013 Perşembe

Milani Lip Flash Kalem Ruj

 
Milani lip flash kalem rujları yabancı bloglarda görüyor, uzun zamandır istiyordum.
Swatchlardan gördüğüm kadarıyla bu 3 rengi beğenip sipariş verdim. Yapıları epey sert,elimdeki diğer kalem rujlarımdan sertler kolayca dağılan kırılan cinsten değiller. Renkler tamamen metalik ve epey dikkat çeken renkler, 2 kat geçince opaklaşıyorlar ve ben bembeyaz yüzümle çok çok hafif olarak kullanabiliyorum. Çok kalıcı değiller 3-4 saat dayanıyorlar. Tanesini 30 tl ye swetish'in gitti gidiyor dükkanından aldım. Tavsiye edermiyim ? Değişik metalik çok dikkat çeken ürünler seviyorsanız olabilir bu tarz bir ruj daha önce görmemiştim muadil varsa yorum yaparsanız sevinirim.
 
 
 
http://celineyayla.blogspot.com/  buda yeni açmış olduğu blogu
 
http://dukkanlar.gittigidiyor.com/SweetiSh/ ve gittigidiyor dükkanı

Flash Light,  Hot Flash,  Lip Flash 
 
 

4 yorum:

  1. çok ilginç bende 5-6 rengi var hiçbiri sert değil, aksine açarken zorlandığım derecede kremsiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) özellikle hot flash çok sertti bilmiyorum,

      Sil
    2. hot flash bende en yumuşağı, en çok onu açarken kırıp durdum, eski olabilirler mi acaba

      Sil
    3. bilmiyorum ki kutusuz geldi bana, gg den güvendiğim swetishten aldım. son kullanma tarihi vardır elbet ama kutusu yoktu, kalemlerin üzerine hiç bakmadım bir bakayım.

      Sil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...