16 Mayıs 2013 Perşembe

Nailco tırnak ince şerit folyo

 
Selinin  ( sweetish )  bana göndermiş olduğu paketten çıkan bir üründe bu şerit folyo idi. Bu tarz ürünleri pek kullanmıyorum, ben pullu ojelerle yeterince hareket sağlıyorum tırnaklarımda ve pek becerikli değilim süsleme konusunda :)  

 
Ürünü dükkanında 18 renk paket halinde 19 tl ye satışa sunmuş 1 tl gibi bir rakama bu folyoyu edinmiş oluyorsunuz epey süre gidecek kadar var. Kolay yapışıyor, baz oje üstü folyo üstünede cila sürülünce kalıcılığı artıyor, ama üzerine cila sürülmezse çokta kullanışlı olacağını düşünmüyorum. Çıkarmakta çok zorlanmadım uyguladığım günün gecesine doğru zaten çıkmaya başlamıştı soyarak çıkardım.

 
Özel günlerde kullanılabilinir bir ürün, günlük kullanımda biraz zorlayabilir diye düşünüyorum sevgiler...



sweetishin ürünlerine ulaşmak için    tık tık..


ürüne ulaşmak için tık tık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...