29 Mayıs 2013 Çarşamba

Raen Saç Kremi - Hindistan cevizi


 
Merhabalar son lila kutu alışverişimde aldığım saç kremi, yarısını kullandım az çok bir fikre sahip oldum. Raen'in ürünlerine karşı ilgim var nedense ve fırsatını buldukça alıp denemeye çalışıyorum. Tabi bunda bitkisel, el yapımı ve taze kelimelerinin büyük etkisi var :) Ürün her saç tipinde kullanılabilir bir ürün olduğu için seçtim, Ürünün kokusu hoş ama çok yoğun bayıcı değil, kıvamı genel saç kremleri kadar yoğun değil çok daha sıvımsı ve 200 ml olduğunu düşünürsek benim saçlarımda 5 kullanımda yarıya indi, tabiki buna az kullanmaya çalışsam istediğim yumuşaklığı ve saçı açma işlemini gerçekleştirememeside sebebiyet verdi. Nerdeyse avucumu dolduracak ürünü saçıma uygulasamda yeterli gelmiyor, saç açıcı yardımı alıyorum.

 
 
Fiyatı 23 tl Lila kutudada, Raenin sitesindede aynı fiyat Lila kutuda kargo ücretsiz ve samplelerin olduğu düşünülürse ordan almak daha uyguna geliyor. Benim gibi boyalı, çabuk dolaşan ve açılması zor saçlarınız varsa sizi zorlayacaktır diye düşünüyorum daha problemsiz saçlar daha rahat uygulayabilir. Ben değişik kremlere yöneleceğim sevgiler.
 
 
Ürüne ulaşmak için tık..tık..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...