10 Mayıs 2013 Cuma

Urban decay glinda kalem ruj, avon colour trend kalem rujlar, oriflame lip ımpact kalem ruj, milani lip flash rujlar

Merhabalar elimdeki kalem rujları toptan gösterip aradan çıkarayım dedim hem de hepsini kıyaslamış olayım.
 
 
 
Urban decay oz paletten çıkan glinda dudak kalemi güzel nemlendiren, rengini hemen veren, 4 saate yakın kaybolmayan, kokusuz ve kalemtraşla açılabilen  güzel bir nude rengi normalde bu renklerden pek hoşlanmasam da arada bir kullanıyorum. Fiyatı paletle geldiği için yok.

 
Avon colour trend serisinden çok uygun fiyat diyerek deneme amaçlı aldığım, rengini oldukça güzel veren, katalogla birebir rengi uyuşan, altına balm sürerek rahat sürebildiğim, sırf renkleri için alınası rujlar. Fiyatı indirimli 5 tlye aldım.

 
Oriflame lip impact kalem ruj elimdekilerin arasında en sevdiğim, rengini çok güzel veren, gayet güzel nemlendiren, kalıcılığı 3-4 saat arası değişen diğer renklerini de edinmeyi düşündüğüm bir ürün, tek sıkıntısı kalemtraşla açılıyor olması çevirmeli olsaydı çok daha iyi olurdu, Fiyatı indirimli 11-12 tl gibi aldım.

 
Milani lip flash rujlar güzel renk veren, kalemtraşla açılabilen, nemlendirici özelliğini pek göremediğim,  metalik değişik renk arayanlar için tavsiye edebileceğim ürünler. Fiyatı adetini 30 tlye aldım.


Soldan sağa urban decay glinda, avon colour trend Coral You, ve Later Think Fast Pink , oriflame lip impact electric red, milani lip flash Flash Light,  Hot Flash,  Lip Flash 

 
Milani lip flash bebişimin bacağında swachladım dayanamadım ne yapayım :)

 
Tabi küçük bey hemen silmeye koyuldu :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...