12 Haziran 2013 Çarşamba

Çekilişlerin kazananları ve bir açıklama !!!!

Arkadaşlar bir süredir olaylar yüzünden ne blogla ilgilenmek nede yazı yazmak canım istemedi ve bu arada üstüne mail adresim çalındı çekilişi kazanan arkadaşım ne yazıkki bilgilerine ve ulaşamadım yeni bir mail adresi aldım elif.tuna.tr@hotmail.com arkadaşlardan buraya adres bilgilerini yollamalarını yada bu yazıya yorum yapmalarını rica ediyorum ki hediyeleri gönderebileyim.
bloğa yorum yaptığınız takdirde biliyorsunuz ben onaylamadan görünmeyecek aksilikler için kusura bakmayın sevgiler...


 
benetint set kazanan
 
tatlım ilk yorumu sen yaptın hediyeler senin :)
                                                  shopping girl, xoxo8 Mayıs 2013 01:55
                                                     ben! bahar filiz adıyla izleyicinim!

 
Losyon kazanan
 
                                                   çisil minevra27 Mayıs 2013 04:43
                                                               merhabalar...
                      Bende bloğunuzu izliyorum. çekilişe bende katılmak isterim...
                                                                Teşekkürler..
                                                                İyi günler... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...